اصفهان؛

معرفی جاذبه های گردشگری کاشان در مجمع جهانی شهرهای اسلام

جاذبه های تاریخی و فرصت های گردشگری کاشان دروازه تاریخ تمدن بشری با حضور شهردار این شهر در مجمع جهانی شهرهای اسلام در وین معرفی می شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: با شرکت در نشست 2 روزه مجمع جهانی       معرفی جاذبه های گردشگری کاشان در مجمع جهانی شهرهای اسلامشهرهای اسلامی و بنیاد بین المللیرهبران شهری که طی روزهای ششم و هفتم مردادماه در شهر وین اتریش برگزار می شود ظرفیت های تاریخی و گردشگری کاشان را در سطح بین المللی معرفی می کنیم. 

وی ایجاد ارتباط و تبادل نظرات با شهرداران شهرهای اسلامی و کلان شهر ها را هدف حضور خود در این مجمع و علت برگزاری همایش دانست و افزود: معرفی جاذبه ها و فرصت های تاریخی، گردشگری ، فرهنگی و صنعتی بالقوه و بومی منطقه کاشان در راستای توسعه پایدار شهری و عملیاتی شدن ظرفیت های صنعتی، اقتصادی، گردشگری کاشان از دیگر اهداف و برنامه های وی برای شرکت در مجمع جهانی شهرهای اسلام در وین است.

به گفته وی، این مجمع جهانی با موضوع طرح ابتکار شکوفایی شهری به عنوان ایزار جدید مدیریت شهری برای تصمیم گیران و سیاست گذارن شهری در تقویت و شکوفایی همه جانبه و یکپارچه شهری مطرح می شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: تولید، زیرساخت ،کیفیت زندگی، برابری و شمول اجتماعی، پایداری زیست محیطی،حاکمیت و قانونگذاری از مهمترین ابعاد طرح ابتکاری شکوفایی شهری است

وی در ادامه از اعطای مجوز دبیرخانه دائمی خانهشهرهای اسلامی در جهان به این شهرداری خبر داد و گفت:این مجوز با حضور سفرا و نمایندگان سازمان ملل و مجمع جهانی شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری جهان در روز دوم نشست شهرداران، به وی اعطا می شود.

به گفته وی،این سفر و شرکت در نشست دو روزه به دعوت مجمع شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری انجام می شود.

سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان به همراهی نماینده شورای عالی استان ها و حسن الماسی، عضو شورای اسلامی این شهر در نشست مجمع شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری در وین حضور پیدا می کنند.  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.