مربی استقلال خوزستان:

بازیکنان درجه یک سمت استقلال نمی‌آیند

مربی استقلال خوزستان بیان کرد: نه تیم ما و نه فولاد خوزستان نمی‌توانیم بازیکن درجه یک بگیریم زیرا همه بازیکنان درجه یک ازخوزستان فراری‌ اند.

سید اکبر پور موسوی در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نقل و انتقالات استقلال خوزستان بیان کرد: ما بازیکانی که مد نظرمان بودند را جذب کردیم و اکثر بازیکنانی که گرفتیم عضو تیم‌های بالای جدول لیگ یک بودند و بازیکنان خوبی هستند.

مربی استقلال خوزستان درباره عدم جذب بازیکن لیگ برتری توسط این تیم بیان کرد: بازیکنان درجه یک سمت خوزستان نمی‌آیند و به همین دلیل نه تیم ما و نه فولاد خوزستان نتوانستیم بازیکن درجه یک جذب کنیم. بازیکنان درجه دو و سه لیگ برتری هم بازدهی زیادی ندارند و فقط قیمت بالایی دارند.

اکثر بازیکنان تیم ما قیمت پائینی دارند و نمی‌توانیم دو یا سه بازیکن 800-900 میلیونی جذب کنیم. این کار دور از وجدان بود و فولاد خوزستان همچنین یکدستی تیم مارا از بین می‌برد.

وی افزود: ما باخیلی از بازیکنان لیگ برتری مذاکره کردیم ولی آنها پول زیادی رامی‌خواستند و فقط توانستیم حکیم نصاری را از لیگ برتر جذب کنیم، البته ناراحت نیستیم چون همین بازیکنانی که از لیگ یک گرفتیم هم بازیکنان خیلی خوبی هستند.

تیم استقلال خوزستان در هفته ابتدائی لیگ برتر با تیم‌عای مدعی بازی دارد اما پور موسوی این قرعه را بد‌شانسی نمی‌داند و در این‌باره بیان می گوید: بازی با تیم‌های مدعی باعث افزایش انرژی و انگیزه بازیکنان تیم می‌شود و موجب می‌شود تیم‌ها به خودباوری برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار