مدیرعامل سپاهان:تغییرات در سپاهان قابل پیش بینی بود

باقریان مدیرعامل جدید سپاهان گفت:با توجه به وجود برخی اختلاف نظرها و دیدگاه ها بین هیئت مدیره و دکتر مهرزاد خلیلیان در جلسه امروز تصویب شد که دو طرف با یکدیگر ادامه همکاری ندهند.


باقریان مدیرعامل جدید سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت:با توجه به برخی اختلاف نظرها و دیدگاه های هیئت مدیره و دکتر مهرزاد خلیلیان تغییرات جدید در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه تصویب شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خلیلیان بعلت  30 میلیارد هزینه  فصل گذشته برکنار شده است گفت:این موضوع صحت ندارد.زیرا اختلاف نظرها با هییت مدیره عامل اصلی تغییر در مدیریت باشگاه بود و هزینه ها نقش زیادی نداشت.

وی با اشاره به موفقیت ها و اینکه هزینه های میلیاردی برای رسیدن به قهرمانی بوده است اظهار داشت:درست است که هزینه زیادی شده ولی نتیجه قهرمانی تیم خستگی را از همه اعضای باشگاه و بازیکنان جبران کرد.ما در فصل جاری هم برنامه های کوتاه مدت داریم و هم بلندمدت که با همکاری باشگاه و اعضای هییت مدیره می توانیم موفق باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران که پرسید آیا برنامه های فولاد خوزستان را در سپاهان هم خواهد داشت افزود:سال ها به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان و همچنین باشگاه فولاد خوزستان فعالیت داشته ام. قطعا با هماهنگی هایی که با سیاست های کلان باشگاه و شرکت فولاد مبارکه داریم می توانیم در باشگاه سپاهان نیز موفق و افتخار آفرین باشیم.برنامه های ما به مراتب قوی تر خواهد بود زیرا ما کمبودهایی که در گذشته فوتبال داشتیم  را  در باشگاه سپاهان  دیگر نخواهیم داشت و از امکانات بهتری بهره خواهیم برد.

باقریان در مورد وضعیت کادر فنی و فرکی گفت:تغییر مجموعه کادرفنی جزو برنامه هایم نیست.من با فرکی مشکلی ندارم و این مربی موفق همچنان به کارش ادامه خواهد داد.من دنبال تغییر افراد نیستم . نگرش ها باید اصلاح شود.تیمی که قهرمان است ساختار خود را تعویض نمی کند. ما بازیکنی جابجا نکردیم که اسکلت تیم بهم بریزد.کمبودها را با جذب یکی ، دو بازیکن جدید جبران کردیم.

وی افزود : ما در بحث بدهی کمترین بدهی را در بین باشگاههای لیگ برتری داریم . ما بدنبال تعامل با مسوولان هستیم تا مشکلات ما برطرف شود.

وی در مورد احسان حاج صفی و اینکه وی گرانترین بازیکن لیگ پانزدهم شناخته شده است گفت:وی بدلیل علاقه ای که به باشگاه سپاهان دارد پایین ترین مبلغ را با ما توافق کرده است . وی بهترین بازیکن تیم ملی ست و  ما افتخار می کنیم که حاج صفی در سپاهان دوباره پا به توپ می شود.

 باقریان در پایان تاکید کرد:هواداران و همه دوستداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اطمینان داشته باشند با عزم هیئت مدیره و حمایت های شرکت فولاد مبارکه، این باشگاه روند موفقیت ها و افتخار آفرینی های خود را به خوبی ادامه می دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار