ساری؛

7 هزار و400 کودک زیر پوشش بنیاد کودک کشور

بنیاد کودک با نگاهی بر محوریت مساعدت دانش‌آموزان بااستعداد اقدام به شناسایی آنها در سراسر ایران با ایجاد دفاتر و شعبات پرداخته است و7 هزار و400 کودک زیر پوشش قراردارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس بنیاد کودک کشور در حاشیه جشن گلریزان بنیاد کودک شعبه آمل گفت: با توجه به حرفه ‌ام به عنوان یک فرهنگی و مشاهده مستقیم وضعیت برخی از دانش‌آموزان با استعداد بی‌ بضاعت ترغیب به این فعالیت شدم.

سرور دادخواه با اعلام اینکه بنیاد کودک با نگاهی بر محوریت مساعدت دانش‌آموزان بااستعداد اقدام به شناسایی آنها در سراسر ایران با ایجاد دفاتر و شعبات پرداخته است، افزود: تاکنون 24 دفتر در 24 استان ایران راه‌اندازی شده است.

رئیس بنیاد کودک کشور با بیان اینکه هم‌اکنون بنیاد کودک کشور 7 هزار و 200 کودک را زیر پوشش خود قرار دارد،یادآور شد: این موسسه غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی توانست قلب‌های ایرانی‌های مقیم در خارج از کشور با جهت کمک‌رسانی به این کودکان به ‌دست آورد.

دادخواه، دفاتر بین‌المللی بنیاد کودک در 4 قاره جهان، در کشورهای آمریکا، سوئیس، آلمان، انگلستان و کانادا مطرح و خاطرنشان کرد: اکنون این موسسه 15 هزار تکفل در خود دارد که از این تعداد 4 هزار نفر آن خارج از کشور هستند.

وی با اشاره به کمک‌ رسانی به مددجویان این موسسه از سوی خیران گفت: در این امر فقط طی یک ماه گذشته 15 میلیارد ریال کمک نقدی از سوی خیران به بنیاد مساعدت شده است.

رئیس بنیاد کودک کشور با تاکید بر اینکه بنیاد کودک ایران در طی سال‌ها فعالیت، موفق به کسب مقام مشورتی اکوسوک، مجوز فعالیت ملی، مجوز SGS و مجوز ECOSOC شده است، افزود: این موسسه با وجود عدم موفقیت 191 موسسه خیریه برای دریافت تمدید مجوز، تنها موسسه‌ای است که توانست مجددا مجوز فعالیتش را دریافت کند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: ساری ، بنیاد ، کودک ، کشور ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.