گرگان؛

سفر قریب الوقوع معاون اول رئیس جمهور به گلستان

استاندار گلستان به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت سفر قریب الوقوع جهانگیری و هیئت همراه به استان، با معاون هماهنگی معاون اول رییس جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن صادقلو  در دیدار با دکتر ویسه، معاون هماهنگی معاون اول رییس جمهوری، برخی طرحهای نیمه تمام استان که نیاز به حمایت دولت برای تکمیل دارند را تشریح کرد.

وی در خصوص، طرح جامع مبارزه با سیل و درخواست بودجه کامل، به سرانجام رسیدن پروژه انتقال آب مازاد مازندران به استان، کمک به تامین اعتبار انتقال آب آشامیدنی گرگان از محمد آباد، صدور مجوز برای آب شیرین کن های صنعتی و کشاورزی، کمک به احداث سدهای چایلی – رامیان برای تامین آب شرب و کشاورزی بنا بر مصوبات قبلی با معاون هماهنگی معاون اول رییس جمهوری به آنها اشاره کرد.

صادقلو در این دیدار همچنین واگذاری عملیات زه کشی زمین های نیمه شور در شمال استان به وزارت جهاد کشاورزی و تعیین تکلیف آشوراده و واگذاری سریعتر به بخش خصوصی برای اجرای مصوبه ریاست محترم جمهوری در جریان سفر به گلستان را خواستار شد.

استاندار گلستان در ادامه افزود: آقای دکتر ویسه دستورات لازم را برای استعلام از مراکز مربوطه و اعلام نتیجه جهت جمعبندی در جریان سفر دکتر جهانگیری را به استان گلستان صادر کرد.

گفتنی است، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه، برای افتتاح چند پروژه و بازدید از مناطق آشوراده و اینچه برون به زودی به استان گلستان سفر می کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.