شماره پیراهن‌های تیم پدیده مشخص شد؛

حسینی: جنگ تمام عیار در راه است

معاون مدیر عامل باشگاه پدیده گفت: به طور کلی از روز اول مسابقات جنگ تمام عیاری را در میان تیم‌ها نظاره گر هستیم.

حسینی: جنگ تمام عیار در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان باشگاه پدیده برای فصل آتی بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را از جمله آرام عباسی، محمد حسین مرادمند، حسین بادمکی، مهرداد رضایی، کریم احمدی، محمود خمیس، علی نادمی، جواد ضعیفی و میثم نقی زاده را جذب کردند و این بازیکنان لیست ورودی تیم هستند.

 از طرفی دیگر اکبر صادقی، مهدی نظری، محمد غلامی، محمد نژاد مهدی، سعید قرن، رضا حقیقی، محمد رجب زاده، میلان یووانوویچ، و زوران کندوریچ بازیکنانی هستند که جزو خروجی‌های تیم به حساب می‌آیند.

لیست بازیکنان فصل 94-95 تیم فوتبال پدیده:

 دروازه بانان:
 مجتبی روشنگر شماره 1
22- علیرضا حیدری
35- سعید جلالی راد

 مدافعان:
 17 حسن جعفری
7 محمد رضا ناصحی
21 مسعود نظر زاده
15 ابوالفضل قریشی
23 معین عباسیان
5 محمود خمیس
19 ایگوراپراهیچ
4 محمد حسین مرادمند
2 آرام عباسی
42 رضا  اطاقی
25 علی فرامرزی

هافبک:
 14 مهدی خیری
18 میثم نقی زاده
 6  کریم احمدی
8 حسین بادامکی
88 مهرداد رضایی
13 محسن یوسفی
77 علی نادمی
65 حسن زارعی
60 محمد رضا کاوه

مهاجمان:
 10 یونس شاکری
11 میلاد غریبی
20 احمد اسکندری
75 حسین مهربان

32 محمد علی مردانی

بازیکن سهمیه زیر 21 سال

 ابوالفضل قریشی

بازیکنان سهمیه زیر 19 سال

 حسن زارعی
محمد رضا کاوه

بازیکنان سهمیه زیر 23 سال

احمد اسکندری، علی نادمی، آرامی، مرادمند، جلالی، اطاقی، فرامرزی، علی مردانی

گفتنی است: تیم فوتبال پدیده خراسان 16 بازیکن بزرگسال برای فصل آتی جذب کرده است و دو جای خالی دارد که در طول فصل برای جذب بازیکن به احتمال زیاد از سهمیه فیفا استفاده خواهد کرد.

 هاشم حسینی معاون مدیر عامل باشگاه پدیده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد  عملکرد نقل و انتقالات باشگاه پدیده اظهار کرد: به نظر من تا حدودی بازیکنان مد نظر سرمربی برای فصل آتی جذب تیم شده اند و در حال حاضر دو جای خالی دیگر در لیست ما وجود دارد و هر زمان که احساس کمبودی در مورد بازیکن داشته ب اشیم به طور حتم نسبت به جذب هافکب طراح و مهاجم  خوب اقدام خواهیم کرد در فصل نقل و انتقالات توانستیم بازیکنان کاربردی و جوانی را جذب کنیم.

 وی در مورد بازی در مقابل تیم پرسپولیس گفت: در هر صورت بازی سنگینی در برابر تیم پرسپولیس خواهیم داشت از طرفی دیگر قرار است از تیم پرسپولیس و هوادارانش در فصل پانزدهم رونمایی شود و فکر می‌کنم بازی خوب و سنگینی را به نمایش بگذارند و همان طور که می دانیم پرسپولیس تیم بزرگی است و از طرفی دیگر ما هم تیم قدری هستیم و به طور حتم برای ارائه یک بازی خوب به تهران خواهیم آمد چرا که تیم پدیده با توجه به اینکه فصل گذشته در رده دهم قرار داشت ما به عنوان تیم خوب مطرح بود و امیدوارم بازی خوب و هدفمندی و جوانمردانه را به اجرا بگذاریم و با دست پر باز گردیم.

وی افزود: در هر صورت امسال تیم‌ها رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و اکثریت آنها مدعی قهرمانی هستند و به نظر من سال بسیار سختی  برای تیم‌های لیگ برتر و سال بسیار خوبی برای فوتبال کشورمان است و به طور کلی از روز اول بازی ها جنگ تمام عیار را از تیم ها نظاره گر خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار