کرمان؛

هزينه هاي پيشگيري ،كمتر از هزينه رسيدگي به جرائم است

دادستان شهرستان راور در جلسه هم انديشي با فرماندهان ومديران انتظامي شهرستان گفت: هزينه هاي پيشگيري، كمتر از هزينه رسيدگي به جرائم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سيد مرتضي مرتضوي در جلسه هم انديشي با فرماندهان ومديران انتظامي در خصوص بررسي راهكارهاي پيشگيري از جرائم در شهرستان راور گفت:با تعامل دو سويه دستگاه قضا و نيروي انتظامي و تدوين برنامه هاي مناسبت مي توان شاهد كاهش جرائم بود.

وي افزايش سطح آگاه مردم را از طريق اطلاع رساني و آموزش،در كاهش معضلات اجتماعي موثر دانست و افزود: هزينه كردن در اقدامات پيشگيرانه بهتر و كمتر از هزينه هاي رسيدگي به جرائم است.

مرتضوي گفت: توجه به نقاط جرم خيز ،توقيف موتور سيكلت هاي بي پلاك از ديگر راهكارهاي پيشگيري از جرم علي الخصوص پيشگيري از سرقت است.

دادستان شهرستان راور اشاره اي نيز به حجاب خوب شهروندان راوري كرد و بيان داشت:برخورد با كساني كه قصد مزاحمت براي نواميس مردم را دارند از اولويت هاي مهم كاري ما است.

فرمانده انتظامي شهرستان راور، سرهنگ هادي ميرزايي، نيز در اين ديدار خاطر نشان كرد: مشاركت همه ادارات وسازمان ها در پيشگيري از جرائم مهم بوده و بايد به اين امر توجه بيشتري شود تا شاهد ارتقاء امنيت در سطح جامعه بود.

ميرزايي همچنين عنوان كرد: با توجه به نزديك شدن فصل برداشت پسته در اين شهرستان بايد فرهنگ سازي شود تا باغداران و اقشار مختلف جامعه بدانند مشاركت آنان نقش بسزايي در پيشگيري از جرائم دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.