کرمان؛

لزوم مقابله با طلاقهای عاطفی بین زوج ها

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت :برای مقابله با بسیاری از اتفاقات امروز جامعه از جمله طلاقهای عاطفی و سایر آسیب های خانواده ، باید زوجین را به ابزارهای عالمانه و علمی مجهز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی آقای صادق زاده در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی زوج درمانی که به مدرسی دکتر فرشته موتابی ویژه روانشناسان و مشاوران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان برگزار شد با اشاره به اینکه زیر ساختهای بنیان خانواده باید مستحکم شود، افزود : دغدغه های زندگی مدرن امروز ، لزوم آموزشی درجامعه را نسبت به گذشته بیشتر می نماید .

وی با بیان اینکه همواره رشد صنعت با خود تبعات منفی نیز در زندگی افراد جامعه بدنبال دارد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به مسائل اجتماعی نو پدید و آنچه که برای زندگی اجتماعی امروز در خانواده ها تهدید محسوب می شود، اطلاع رسانی کرد و خانواده ها را برای مقابله با آسیب های زندگی مشترک آشنا نمود.

مدیرکل بهزیستی برگزاری چنین دوره های آموزشی را فرصتی برای ارتقاء سطح علمی مشاوران و روانشناسان دانست و اظهار امیدواری کرد : برگزاری چنین دوره هایی فرصت مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین زوجین باشد.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: لزوم ، مقابله ، طلاق ، عاطفی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.