محسن کیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فقط برگشت سرمایه در سینما مهم نیست

فقط برگشت سرمایه مهم نیست بلکه سینمایی‌ها هم باید سود کنند تا برای ساخت کار بعدی ترغیب شوند.

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت گردش مالی و علت بازگشت نداشتن سرمایه فیلمها در سینمای ایران گفت: این وضعیت با ساخت پردیس‌هایی مثل کوروش بهتر شد و فروش فیلم‌ها نسبت به سالهای پیش رو بهبود است که امیدوارم ادامه پیدا کند.

وی افزود: مشاهده می‌کنیم اگر کیفیت سالنها خوب باشد مردم از فیلمها استقبال می‌کنند و سالنها را پر خواهند کرد که این اتفاق یک حسن است. اما فکر می‌کنم هنوز به ایده‌آلی که مد نظر ما است، نرسیده‌ایم چون درصد خاموشی از مردم به دیدن فیلمها نمی‌آیند.

کیایی ادامه داد: مشکلات اقتصادی، فیلمهای بی‌کیفیت، کیفیت‌ سخت‌افزاری سالنها و سایر مشکلات امکاناتی مستلزم آسیب‌شناسی زیاد است اما باید توجه داشت همه چیز باید در کنار هم قرار بگیرد تا سینما رونق پیدا کند.

وی در خصوص بازگشت سرمایه فیلمهای تولید شده در سینمای ایران عنوان کرد: کم و بیش سرمایه فیلمهای تولید شده برمی‌گردد. البته فقط برگشت سرمایه مهم نیست بلکه سینمایی‌ها هم باید سود کنند تا برای ساخت کار بعدی ترغیب شوند که با این اتفاق چرخه سینمایی به نحو مطلوبی بچرخد.

بازیگر «خط ویژه‌» در خصوص هزینه تولید یک فیلم معمولی اظهار داشت: مجری طرح و مدیر تولید نیستم اما فکر می‌کنم هزینه یک فیلم معمولی در سینمای ایران حدود یک تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار