نخستین پیروزی استرالیا در والیبال قهرمانی آسیا

آغاز دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا همراه با جدال دو تیم استرالیا و ترکمنستان بود که استرالیا به نخستین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از هجدهمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا، از ساعت 13 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران بین تیم های استرالیا و ترکمنستان آغاز شد و استرالیا با نمایش فوق العاده، ترکمنستان را 3 بر صفر مغلوب کرد .

استرالیا پیش از این رقابت ها در لیگ جهانی حضور یافته بود و در این مسابقات هم یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود. این تیم برابر ترکمنستان در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 11، 25 بر21 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و سه امتیاز به دست آورد.

در ست سوم این مسابقه بازیکنان استرالیا به ویژه توماس ادگار کاپیتان این تیم نسبت به داوری اعتراضات زیادی داشت. تعدادی هواداران بازیکنان ترکمنستان از ابتدای این مسابقه در سالن خضور داشتند و تیمشان را تشویق کردند.

استرالیا در این مسابقات در گروه B با تیم های هند، قطر و ترکمنستان هم گروه است و با این وجود کار سختی برای صعود به مرحله بعدی پیش رویش نیست.

این تیم فردا یکشنبه از ساعت 15 در سالن 12 هزار نفری به مصاف هند برود. ترکمنستان هم باید خود را برای مصاف با قطر از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال آماده کند تا شاید بتواند در روز سوم مسابقات امتیازی به دست آورد.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته آغاز شده است و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

این رقابت ها در دو سالن 12 هزار نفری و فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که هر روز هشت مسابقه در ساعت های 13، 15، 17 و 19 پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار