درخشان: پرسپولیس نیاز به بازی ساز دارد

سرمربی پیشین پرسپولیس عقیده دارد که جای محمد نوری باید در تیم پرسپولیس پرشود وا ین تیم نیاز به یک بازی ساز دارد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ بیان کرد: برای شروع بازی بدی نبود و با توجه به تغییرات زیادی که در این تیم بوجود آمده باید درهفته آینده راجع به آنها قضاوت کرد.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد ولی نیمه دوم به علت شرایط بدنی بازیکنان درهفته اول ، بازی افت کرد.در تیم پرسپولیس جای خالی محمد نوری احساس می‌شد.نوری یک بازیکن کلیدی در این تیم محسوب می‌شود و پرسپولیسی ها باید در آینده با جذب یک بازیساز این نقص را جبران کنند.هر تیمی باید یک طراح در میانه زمین داسته باشد وهر تیمی که آن را نداشته دچار مشکل می‌شود . پرسپولیس هم در بازی دیروز طراح در وسط زمین نداشت.

سرمربی پیشین پرسپولیس در عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: باید به این بازیکنان فرصت داد تا در پرسپولیس جا بیفتند.پرسپولیس تیم بزرگی است و این بازیکنان جوان هستند و پرسپولیس همیشه نیاز به زمان دارند.نمی‌توان درباره عملکرد آنها قضاوت کرد.

وی درادامه در خصوص عملکرد ضعیف بنگر در خط دفاع پرسپولیس بیان کرد: محسن مصدومیتی خیلی شدید داشت و نیاز به زمان دارد تا بعد از مصدومیتش به همان بازیکن خوب قبل تبدیل شود. بنگر بازیکن بزرگی است وقطعاً در آینده بازی‌های بهتری را از او می‌بینیم .

درخشان در پایان اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم همیشه مدعی است ودر این فصل هم این تیم خیلی زود تمریناتش را شروع کرد و بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم هم جذب شدند.آنها امکانات خوبی را در اختیار دارند با این شرایط هواداران از آنها انتظار قهرمانی دارند./ م ه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار