لرستان؛

فعالیت گشت‌های اراضی در خـرم آبـاد

اجرای این طرح که از شهریور سال گذشته آغاز و فروردین امسال برای ساماندهی و اجرای بهتر متوقف شده بود، از امروز دوباره آغاز شد.

فعالیت گشت‌های اراضی در خـرم آبـادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در این طرح 6 گروه گشت ویژه با همکاری فرماندهی انتظامی استان، اداره های منابع طبیعی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی خرم آباد بر حفظ کاربری اراضی نظارت دارند. 

مرادی گفت: این گشت ها با تحت پوشش قرار دادن 300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خرم آباد ضمن ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، متخلفان را به مراجع قضایی ارجاع می دهند.

وی با درخواست از مردم برای همکاری با گشت های ویژه حفظ کاربری اراضی افزود: مدیریت امور اراضی استان آمادگی دارد برای تبدیل اراضی کم بازده، مجوز تبدیل کاربری ایجاد واحدهای صنعتی، خدماتی و مسکونی صادر کند. 

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه50 مرکز خدمات، وضعیت اراضی کشاورزی را کنترل می کنند، افزود: درآینده نزدیک سامانه 131 برای دریافت نظر و انتقاد مردم در زمینه تغییر غیر مجاز کاربری اراضی راه اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/ ی

 

 

برچسب ها: فعالیت ، گشت ، کاربری ، اراضی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.