کرمان؛

عملکرد پليس 110 موجب افزايش اعتماد مردم به پليس شده است

معاون عمليات فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان گفت: کاربران متخصص فوريت هاي پليسي 110 شهر کرمان در تير ماه امسال پاسخگوي 54 هزار تماس شهروندان با اين مركز بوده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ " رحيم پور" ضمن اشاره به عملکرد خوب فوريت هاي پليسي 110 شهر کرمان گفت: امروز فوريت هاي پليسي 110 اين فرماندهي به وضعيتي قابل قبول رسيده است و مردم شهر کرمان هم از عملکرد آن رضايت دارند و تلاش ما نيز افزايش هر چه بيشتر اين رضايت مندي است.

وي با تاکيد بر ضرورت رسيدگي دقيق، سريع و صحيح به درخواست ها و مطالبات مردمافزود: کارکنان فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان بايد با رسيدگي سريع و صحيح به درخواست هاي مراجعان، رضايت شهروندان را که يکي از اهداف و اولويت هاي ماموريتي در استان است، جلب کنند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان ثبت، انعکاس و پيگيري تمامي تماس هاي شهروندان با سامانه 110 را مورد تاکيد قرار داد وعنوان کرد: پيگيري مطالبات مردمي امري ضروري است و مسئولان يگان هاي عملياتي 110 شهر کرمان بايد در کليه سطوح با مديريت و برنامه ريزي نسبت به حضور به موقع و انجام دقيق ماموريت ها خود نظارت و کنترل داشته باشند.

سرهنگ رحيم پور به آمار سامانه 110 در تيرماه سال جاري نيز اشاره كرد و افزود: کاربران متخصص فوريت هاي پليسي 110 شهر کرمان در تير ماه امسال پاسخگوي 54 هزار تماس شهروندان با اين مركز بوده اند.

رئيس مرکز 110 فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان همچنين تصريح كرد: از کل تماس هاي صورت گرفته 29 هزار و 816 مورد توسط كاربران و كارشناسان مركز110 در خصوص دريافت اطلاعات،مسائل انتظامي و قضايي مشاوره و راهنمايي شدند كه اين تعداد در مقايسه با سال گذشته افزايش 28 درصدي را نشان مي دهد.

سرهنگ رحيم پور در پايان گفت: مرکز فوريت هاي پليسي 110 به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمت به شهروندان است و مردم در هر لحظه از شبانه روز در صورت مشاهده و يا وقوع حوادث و جرائم مي تواند ضمن تماس با اين شماره پليس را در کنار خود داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.