دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت هرمزگان برنامه های این دهه را در هرمزگان تشریح کرد.

تشریح برنامه های دهه کرامت در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس حجت الاسلام احمد پهلوانی در نخستین نشست شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت هرمزگان گفت: این ستاد با هدف جمع آوری ظرفیت دستگاه ها برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت تشکیل شده است. 

وی به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دهه کرامت  افزود : اعزام بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای کانون ها به همایش فرهنگی آموزشی سفیران ولایت در قم، مشارکت در برپایی جشن های مردمی زیرسایه خورشید و برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در ۲۶ رشته و ۲۶ روستای استان از برنامه های شاخص این دهه است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت هرمزگان اعزام بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس و اعزام ۱۵۰ نفر از اعضای کانون های منطقه غرب استان به حرم احمد بن موسی(شاه چراغ) در شیراز را از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد.

وی افزود: جشن های دهه کرامت در قریب به ۹۰۰ کانون فرهنگی هنری هرمزگان همراه با سخنرانی کارشناسان دینی در رابطه با معرفی شخصیت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و شاه چراغ(ع) و مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی برگزار می شود.

 انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.