آشوری: سجادی دستور دهد می‌روم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: با رای مجمع به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شدم و تنها کسی که می‌تواند من را برکنار کند رئیس مجمع است.

آشوری: سجادی دستور دهد می‌روم

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خبر برکناری خود و عشرت شاه محمدی ، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته توسط علیرضا سمندر، رییس این فدراسیون گفت: این خبر را شنیده ام اما هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است و تابع نظر مسئولان فدراسیون هستیم .اگر این دستور به ما ابلاغ شود با آغوش باز آن را می‌پذیریم.

وی افزود: من با رای مجمع به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شدم و تنها کسی که می‌تواند من را برکنار کند رئیس مجمع آقای سجادی است. اگر دستور دهد قبول میگنم و در جاهای دیگر خدمت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه چرا این موضوع پس از ساعت اداری بیان شده است گفت: اطلاعات من به اندازه آن چیزی است که شما می دانید و به نظر می رسد فدراسیون حال و روز خوبی ندارد و تشنج در آن موج می زند. من تمام تلاشم را برای حفظ آرامش فدراسیون کاراته کرده ام.

آشوری در پاسخ به این سوال که یکی از منتقدان فدراسیون به سمندر گفته است مشکل اصلی فدراسیون حضور آشوری است و آیا قضایای پیش آمده ربطی به آن صحبت ها دارد گفت: در این مورد چیزی نمی دانم وصحبتی ندارم.

آشوری درباره اینکه شاه محمدی نایب رئیس فدراسیون کاراته نیز از کار برکنار شده است نیز گفت: اطلاعی ندارم وسیاست گذار این موضوع هم نیستم و در این خصوص با سجادی صحبت کرده ام، اما وی از این مشکلات ابراز بی اطلاعی کرد ، برای روشن شدن این ماجرا به دفترسجادی خواهم رفت.

وی افزود: دوست دارم به فعالیت در فدراسیون ادامه دهم اما به اجبار کنار می‌کشم چون هرگز حاضر نیستم شخصیتم خراب شود.

انتهای پیام/

پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار