سنندج؛

راهیابی 13 نشریه دیواری از کردستان به مسابقه بحر کرم

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت:13 نفر ازبرگزیدگان مسابقه نشریه دیواری بحر کرم استان به مرحله کشوری معرفی شدند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان کامل گلباغی گفت: مسابقه بزرگ نشریه دیواری 'بحر کرم' ویژه اعضای کانون های مساجد کل کشور است که به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی و حضرت معصومه توسط کانون فرهنگی هنری ولایت و با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد قم و ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در این مسابقه از اول تیر در بین کانون های مساجد استان توزیع شد گفت: ازبین تعداد 84 نشریه دیواری که به دبیرخانه کانون های مساجد کردستان وصول شده بود، بعد از داوری و انتخاب آثار برتر، 13 نشریه دیواری از کردستان به مرحله کشوری مسابقه 'بحر کرم' معرفی شد.

مسوول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به محتوی نشریه دیواری اشاره کرد و گفت: قالب نشریه دیواری 'بحر کرم' در 10 بخش شامل بانوی کرامت، صلح عاشورایی، نامه ای به کریم اهل بیت(ع)، حدیث غربت، ماه کرم، کرامات کریمه، کلام کریم، نقش کرم، شعر کریمانه و سخن ابرار است.

گلباغی افزود:خوش خطی و رعایت نظم در تکمیل مطالب، ارتباط با موضوع، خلاقیت و نوآوری و مقاطع تحصیلی را از جمله ملاک های ارزیابی نشریات ارسالی و انتخاب نشریه های برتر به این مسابقه است.

وی درپایان گفت: نشریات برتر برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ارسال و به نشریات اول تا سوم هر مقطع تحصیلی جوایزی اهداء می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.