رئیس جدید هیئت بولینگ اردبیل انتخاب شد

یوسف گرجانی نژاد به عنوان رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با برگزاری مجمع انتخاباتی در حضور دبیر فدراسیون و ایوب بهتاج مدیر کل ورزش وجوانان ، یوسف گرجانی نژاد به عنوان رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اردبیل انتخاب شد.
در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اردبیل که در سالن کنفرانس رضازاده برگزار شد، یوسف گرجانی نژاد با اخذ ۱۱ رای موافق از مجموع ۱۵ رای ماخوذه سکاندار این هیئت طی چهار سال آینده شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه یکی از نیازهای اساسی رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس را ایجاد باشگاه های تخصصی دانست و گفت: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته باشگاه مشارکتی این رشته ها بزودی راه اندازی خواهد شد.

ایوب بهتاج همچنین از ساماندهی باشگاه های فعال بیلیارد در این استان خبر داد و تاکید کرد که باشگاه های بدون مجوز پلمب شده و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه قهرمانی در رشته های بیلیارد و بولینگ باید به مهمترین اهداف ورزشکاران این رشته ها باشد، افزود: در این راستا اداره ورزش و جوانان حاضر همه جانبه این رشته را حمایت کند.

رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان در این مجمع با اشاره به برنامه های خود برای چهار سال فعالیت هیئت استعدادیابی در رده های سنی پایه و در تمام سطوح را از مهمترین برنامه های خود برشمرد و گفت: براین اساس استعدایابی را از مدارس آغاز خواهیم کرد.
یوسف گرجانی نژاد نهادینه کردن فرهنگ ورزش بیلیارد و بولینگ را در مدارس مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتقا سطح مربیان و داوران با استفاده از مربیان داخلی و خارجی از دیگر برنامه های مد نظر هیئت در چهار سال آینده خواهد بود.
در عین حال توسعه این ورزش در گرو افزایش اماکن ورزشی این رشته ها و لزوم ایجاد و افتتاح باشگاه بولینگ با تشویق بخش خصوصی امکان پذیر است.

رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان برگزاری مسابقات متعدد در تمامی شهرستانها و در تمامی رده های سنی را از ارکان توسعه این ورزشها دانست و بیان داشت: باید برای ایجاد باشگاه های اختصاصی برای هیئت در محل دائمی تلاش کنیم.
وی حل مشکلات باشگاه های فعال با تعامل، هم فکری و حمایت را از دیگر برنامه های خود برای سال های آینده و یادآور شد: ایجاد درآمد پایدار با بهره گیری از اسپانسر می تواند در این خصوص به رشد ورزشهای بولینگ، بیلیارد و بولس کمک کند.

گرجانی نژاد استقلال مالی برای هیئت را مهم ارزیابی کرد و افزود: معرفی استعدادهای این رشته ها برای فدراسیون و نیز برگزاری مسابقات دو جانبه خارجی از دیگر برنامه هایی است که برای تحقق آنها تلاش خواهد شد.

انتها پیام/
برچسب ها: بیلیارد ، بولینگ ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار