رئیس هیئت شطرنج استان البرز انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی، مهدی کیانپور به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان البرز انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج با حضور سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مجید ندیری مشاور رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ شطرنج، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اعضای مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان البرز و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

محمدرضا اسدالهی، محسن توکلیان، مهدی کیانپور، ناهید کبیری و محمد جعفر کوشافر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند.

در ابتدای این مجمع رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت استان البرز برای توسعه ی رشته ی شطرنج اظهار کرد: شطرنج البرز جزو رشته هایی در این استان می باشد که قابلیت و امکان میزبانی رقابتهای بین المللی و حتی جهانی را داراست و با برنامه ریزی صحیح می تواند جایگاهی شایسته تر در سطح کشور پیدا کند.

وی افزود: اعضای مجمع می بایست نسبت به برنامه های پیشنهادی کاندیدای احراز پست ریاست دقت نظر داشته و همواره ضمن کمک به رئیس منتخب، عملکرد وی را مورد بررسی و مطالبه قرار دهند.

پس از صحبت های مدیرکل، کاندیدای حاضر به معرفی و اعلام برنامه های خود پرداختند که از این بین محمدرضا اسدالهی، ناهید کبیری و محمد جعفر کوشافر پیش از آغاز مراسم رأی گیری انصراف خود را اعلام کردند.

در ادامه ی مجمع مراسم رأی گیری انجام گرفت که طی آن مهدی کیانپور با کسب 10 رای از مجموع 13 آرای مأخوذه، برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان البرز انتخاب شد.

در پایان مجمع سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج با تاکید بر این که توجه به شطرنج خصوصا در رده های سنی پایه قوه ی تفکر و تصمیم گیری افراد را تقویت می کند، گفت: ارتباط با آموزش و پرورش برای شناساندن این رشته ی فکری به دانش آموزان و همچنین استفاده از ظرفیت شهرداری ها به منظور ایجاد فضای شطرنج در پارکها و اماکن عمومی تاثیر بسزایی در رشد این رشته خواهد داشت.

وی با آروزی موفقیت برای رئیس جدید این هیئت تصریح کرد: همه ی اعضای مجمع می بایست رئیس منتخب را در پیشبرد اهداف توسعه ای این رشته کمک کنند.
 
انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار