افزایش چشمگیر مصرف هروئین در لوئیزیانای آمریکا

نیوز استار نوشت مصرف هروئین در لوئیزیانای آمریکا افزایشی 150 درصدی داشته است.

افزایش چشمگیر مصرف هروئین در لوئیزیانای آمریکا
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزاستار، هروئین به تدریج در حال بازگشت به خیابان‌ها و در میان مصرف‌کنندگان مواد مخدر در لوئیزیانای آمریکا است زیرا افراد در تلاش برای یافتن مواد مخدر ارزان‌تر هستند. 

مراکز ترک مواد مخدر از موارد جدید مراجعه افراد معتاد به هرویین به این مراکز خبر می‌دهند. "کلر وایت" رییس یکی از این مراکز می گوید سال ها بود که حتی یک معتاد به هرویین به این مرکز مراجعه نکرده بود. 

"شارون مارچمن" رییس دادگاه محلی جرایم مواد مخدر لوییزیانا نیز می گوید شمار معتادان به هرویین در میان خلافکاران افزایش یافته است. مارچمن می گوید یکی از علل افزایش دوباره میزان اعتیاد به هرویین ارزان بودن آن است. 

یواس ای تودی اخیرا به نقل از مرکز کنترل بیماری های آمریکا نوشته است به طور تقریبی 517 هزار نفر از هرویین استفاده کرده‌اند و یا به آن معتاد بوده‌اند که این رقم از افزایش 157 درصدی حکایت دارد. 

براساس این گزارش مسئولان می گویند علت روی آوردن افراد به هروئین ارزان بودن آن است. هزینه خرید هروئین برای معتادان در لوییزیانا یک چهارم هزینه خرید داروهای ویژه معتادان است.  با این حال مارچمن می‌گوید اینکه مصرف هروئین که ماده‌ای به شدت معتاد کننده و خطرناک است افزایش یافته، مایه نگرانیست.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار