رودهن؛

نصب تابلوی شکار ممنوع در پارک ملی لار اجرایی می شود

سرپرست پارک ملی لار گفت: با توجه به این موضوع که در گذشته به تابلوی شکار ممنوع توجهی نمی شد نصب تابلوی شکار ممنوع در پارک ملی لار اجرایی می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا کریمی در مورد وضعیت پارک ملی لار گفت: این مجموعه از جمله تفرجگاههای طبیعی در استان تهران است که در ایام هفته مورد استقبال شماری از گردشگران داخلی و حتی خارجی قرار می گیرد .

سرپرست پارک ملی لار در ادامه این مطلب تصریح کرد: تخلفات گوناگونی در گذشته در پارک ملی لار رخ داده است که به تخریب با سرعت بالای محیط زیست و زیستگاههای طبیعی جانوران و پرندگان در این منطقه کمک کرده و آسیب های زیادی وارد کرده است .

کریمی با تاکید براینکه شکار در پارک ملی لار از تخلفات شفاف بوده است اضافه کرد: طبق برنامه های ابلاغی از سازمان محیط زیست از تخلفات شکار در پارک ملی لار جلوگیری خواهیم کرد و درکنار برخورد قضائی با متخلفان سیاست پیشگیرانه را در دستور کار قرار خواهیم داد .

سرپرست پارک ملی لار در خاتمه اظهار داشت: شکار گونه های جانوری که در این پارک ها حفاظت می شوند را در آستانها انقراض نگه می دارد و نباید این پارک ها به محلی امن برای شکار تبدیل شود .

شایان ذکر است پارک ملی لار در شمال شهر رودهن واقع شده است.

انتهای پیام گ/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.