سنندج؛

کسب مقام دوم توسط فوتبالیست نونهال مریوانی در تورنمنت نروژ

یادگار رستمی همراه با تیم فوتبال آکادمی کیا برای حضور در تورنمنت نروژ کاپ در روز سوم مردادماه عازم این کشور شده بود و باکسب مقام دوم به عنوان بهترین گلزن این مسابقات شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج تیم فوتبال آکادمی کیا پس از موفقیت در تورنمنت کوردیال کاپ اتریش که دو ماه پیش در آن شرکت کرده بود و به مقام نایب قهرمانی این تورنمنت دست یافت، این بار از سوی نروژی‌ها به تورنمنت بین المللی دعوت شد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال آکادمی کیا در مسابقات تورنمنت نروژکاپ با شکست مقابل حریف نروژی به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد.

تیم فوتبال آکادمی کیا که با حمایت برند دنیلی در تورنمنت نروژ شرکت کرده بود در پایان این مسابقات و در بازی فینال مقابل تیم امبلم نروژ مغلوب شد و به مقام دوم مسابقات نروژکاپ دست یافت.

در این بازی بازیکنان آکادمی کیا با نتیجه 4 بر 1 از حریف نروژی خود شکست خوردند. تک گل این بازی را یادگار رستمی فوتبالیست مریوانی برای آکادمی کیا به ثمر رساند.در پایان این مسابقات میثم رضایی به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت در رده زیر 13 سال انتخاب شد.

در پایان این دیدارها یادگار رستمی، امیرحسین ریوندی و میثم رضایی با هشت گل زده بهترین گلزنان ایران در تورنمنت شناخته شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.