ارومیه؛

واگذاری 3 هزار و 63 فقره انشعاب آب و فاضلاب در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی نصب انشعاب فاضلاب در استان را 2 هزار و 388 فقره در سه ماه نخست سال 94 عنوان کرد و ادامه داد: 3 هزار و 63 فقره آحاد فاضلاب در آذربایجان غربی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول اکبری اظهار داشت: طی سه ماه نخست امسال 2 هزار و 473 فقره انشعاب فاضلاب در آذربایجان غربی واگذار شده است.

اکبری با بیان اینکه طی سه ماه نخست امسال بیش از 37 کیلومتر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در استان انجام شده، اعلام کرد: امسال بیش از 0.72 کیلومتر نیز شبکه فاضلاب در آذربایجان غربی اصلاح شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال 94 شرکت آب و فاضلاب استان با بودجه بیش از 249 میلیارد تومان یادآور شد: در بخش پروژه‌های فاضلاب در استان توسعه شبکه جمع‌آوری به طول 138 کیلومتر، اصلاح و بازسازی شبکه به طول 14 کیلومتر و خطوط انتقال به طول چهار کیلومتر پیش‌بینی شده است.

اکبری ادامه داد: براساس این برنامه قرار است بیش از 36 هزار و 900 رشته آحاد انشعاب و آب و 39 هزار و 300 رشته آحاد انشعاب فاضلاب در استان نصب شود.

وی اعلام کرد: براساس بودجه مصوب شرکت در سال 94 میزان پروژه‌های آب در بخش‌های احداث و توسعه شبکه به طول 38 کیلومتر، اصلاح و بازسازی به طول 72 کیلومتر و خطوط انتقال 25 کیلومتر پیش‌بینی شده است.

این مسئول به حجم فاضلاب جمع‌آوری شده در استان اشاره کرد و یادآور شد: طی سه ماه نخست امسال حجم فاضلاب جمع‌آوری شده در آذربایجان غربی 15 هزار و 175 هزار مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به حجم فاضلاب تصفیه شده در استان، اضافه کرد: سه ماه نخست امسال حجم فاضلاب تصفیه شده در آذربایجان غربی 13 هزار و 233 هزار مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال تعداد دریچه‌های بازسازی واحداث شده فاضلاب در آذربایجان غربی 452 فقره بوده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.