رشت؛

پایان دومین دوره رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در انزلی

دومین دوره رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور با 8 دیدار در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان پایان یافت.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در پایان این مسابقه ها ، تیم والیبال ساحلی شرکت قطعات سرانتیک دو بر صفر گیلان کوب را شکست داد و تیم آرتین چالوس نیز با همین نتیجه برابر شورای اسلامی آق قلا پیروز شد.

همچنین تیم های والیبال ساحلی خزر اسپورت و منطقه آزاد کیش با نتیجه مشابه دو بر صفر به ترتیب برابر تیم های چابکسر و پاسارگاد به برتری رسیدند و تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی نیز با نتیجه دو بر صفر گیلان کوب را مغلوب کرد .

در سایر دیدارهای برگزار شده این مسابقات ، تیم های والیبال ساحلی سایپا ، خزر اسپورت و شرکت قطعات سرانتیک با نتیجه مشابه دو بر صفر به ترتیب تیم های سفیر قم ، بندر گمبرون هرمزگان و الماس غرب را شکست دادند.

همچنین در روز اول این رقابت ها و در بازی های انجام شده ، تیم های والیبال ساحلی گیلان کوب ، چابکسر ، سفیر قم ، ، آراد ادهر بناب ، تکدانه گلستان و کیمیای سعادت با نتیجه مشابه دو بر صفر به ترتیب برابر تیم های والیبال ساحلی الماس غرب ، بندر گمبرون هرمزگان ، جهان همتاسیکلت ، ارس باطری ، هیات انزلی و خراسان شمالی به برتری رسیده بودند .

در این دوره از رقابت ها 60 والیبالیست در قالب 24 تیم از سراسر کشور بمدت 3 روز در هشت گروه با هم به رقابت می پردازند و تیم های برتر هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.

 رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور ، تابستان هر سال در دو دوره برگزار می شود که نخستین دوره آن در سال جاری، با حضور 16 تیم ساحلی در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد و نماینده استان گلستان عنوان برتر این مسابقات را به دست آورد.

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.