کاهش مدت نوبت دهی با اجرای طرح ثبت اطلاعات بیماران

مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: طرح ثبت اطلاعات بیماران و گرید بندی آن ها برطبق نوع بیماری و فوریت آن در بیمارستان میلاد اجرا شده است.

کاهش مدت نوبت دهی با اجرای طرح ثبت اطلاعات بیمارانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان محمودرضا فیاض مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی میلاد در نشست خبری که در مرکز همایش های بیمارستان میلاد برگزار شد با اشاره به طرح ارجاع اظهار کرد:طرح ارجاع یک طرح فرهنگی است که باید دربین مردم فرهنگ سازی شود تا بیماران برای هر مشکلی پیش از مراجعه به متخصص ،به پزشک عمومی مراجعه کنند. 

وی در ادامه گفت :آمار مراجعه به بیمارستان میلاد در زمینه طرح ارجاع در سال گذشته 15 تا 17 درصد بوده و امسال به 22 درصد افزایش یافته است که این آمار بسیار امیدوار کننده است . 

فیاض در خصوص با تخلفات پزشکی افزود:در بیمارستان میلاد ما در رابطه با پرداخت وجه به پرسنل بیمارستان و کادر درمانی ، خط قرمز داریم و با پرسنل متخلف قطع ارتباط کاری خواهیم داشت. 

وی در ادامه گفت: آمار این تخلفات در بیمارستان میلاد کمتر از 5 درصد است . 

فیاض در خصوص  ساماندهی همراهان بیماران ادامه داد : ما در زمینه همراهان بیماران ورود نکرده ایم و این موضوع را در حیطه وظایف تخصصی بیمارستان نمی دانیم. 

مدیرعامل بیمارستان میلاد در رابطه با رفتار پرستاران با بیماران تصریح کرد:ما در سال گذشته با مهاجرت پرستاران از بیمارستان مواجه بودیم که دلیل این امر کمبود پرسنل و حجم بالای کاری بود اما با اجرای سیستم بهره وری در رابطه با پرداختن به رشته های دانشگاهی مورد نیاز بیمارستان ها و پرداخت اضافه کاری بیشتر، این مشکل تا حدودی حل شده است. 

فیاض در رابطه با آمار مراجعه به اورژانس گفت: ما در سال 93 تعداد 583 هزار نفر مراجعه کننده داشتیم و برای مدت ماندن بیمار در اورژانس نیز طرح سیستم تریاژ را راه اندازی کردیم که با ثبت اطلاعات بیمار و ویزیت ،بیمار گرید بندی شده و طبق گرید بندی زمان نوبت دهی به بیماران کاهش یافته و بیماران راحت تر پذیرش می شوند. 

وی در خصوص کمبود تجهیزات و نیروی انسانی بیان کرد : برخی از دستگاه ها مانند دستگاه MRI و سنگ شکن ارتقاء یافتند اما هنوز بیشتر تجهیزات بیمارستان نیاز به ارتقا دارند. 

فیاض در پایان در خصوص ظرفیت پارکینگ ها تصریح کرد: ما بودجه ای برای پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته ایم و اقدامات لازم جهت ساخت این پارکینگ در محل پارکینگ فعلی انجام داده ایم که به خاطر مشکل نزدیکی به رودخانه این درخواست جهت بررسی کارشناسی به وزارت نیرو و آب و فاضلاب ارسال شده است و منتظر پاسخ کارشناسان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار