فوتسال جام باشگاه های آسیا؛

یورش نیروی دریایی تازه نام و کهنه کاربه آسیا

تیم فوتسال تاسیسات دریایی موفق شد در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا با نتیجه 7 بر 3 مقابل نفت عراق به پیروزی برسد.

یورش ارتش تازه نام و کهنه کار دریایی به جام قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تاسیسات دریایی بازی خود در مرحله نیمه نهایی را با آرامش آغاز کرد و پس از دو دقیقه بازی موفق به گشودن دروازه حریف شدند، گل اول این دیدار توسط قدرت بهادری و با یک شوت پرقدرت و زیبا از زاویه ای نسبتا بسته به ثمر رسید.

 در ادامه دیداریاران شمسایی با محک زدن حریف تیم مقابل را تحت فشارقراردادند ، پس از یک پرس خوب و بدست آوردن توپ در پاس کاری تیمی که به وحید شمسایی ختم شد، مربی_بازیکن این تیم در اثر یک اشتباه توپ را به یار حریف سپرد و بازیکن این تیم با بهره از این اشتباه که باعث شد و در مصاف تک به تک با مصطفی نظری موفق به گلزنی شد تا گل اول تیمش را وارد دروازه تاسیسات کند.

اما در ادامه، بازی با پرس و بدست آوردن توپ توسط بازیکنان تاسیسات همراه بود که برای این تیم نتیجه ای نداشت و در این میان توپ گیری بازیکنان نفت عراق موجب شد تا بازیکن این تیم با نظری تک به تک شود.

 این بار نظری پیروز این رویارویی بود ولی مصطفی نظری در این مصاف مصدوم شد، خوشبختانه آسیب جدی متوجه دروازه بان خوب کشورمان نشد.

.در ادامه بازی تلاش تاسیساتی ها بی نتیجه ماند زیرا در دوشوت وحید شمسایی با واکنش خوب دروازه بان نفت همراه شد تا تاسیسات به گل نرسد.

در صحنه ای از بازی که نفتی ها درحال ضد حمله به سمت دروازه تاسیسات بودند برخوردی بین دو بازیکن یکی از تاسیسات و دیگری از نفت باعث شد تا داور به این دو بازیکن کارت نشان دهد.

تاسیساتی ها با ادامه فشار بر حریف نبض بازی را در دست گرفتند تا مجید رییسی با فرستادن دو توپ بر تیر دوم دروازه موفق به گلزنی برای تیمش شود.

در حالی که فشار حملات تاسیسات ادامه داشت بازیکن تیم نفت طی یک توپ گیری خوب با نظری تک به تک شد تا این دروزاه بان در واکنش خود اشتباه کرده و بیرون از محوطه شش قدم خود توپ را با دست لمس کند تا موجبات اخراجش فراهم شود.

پس از اخراج نظری، ضربه ایستگاهی عراقی ها راه به جایی نبرد ولی آن ها با استفاده از فرصتی که طی اخراج نظری به دست به گل دوم خود رسیدند. اما این گل با واکنش تاسیساتی ها مواجه شد و چند ثانیه پس از گل دوم عراقی ها، محمد کشاورز با شوتی زیبا دروازه محمد نور را گشود تا بار دیگر اختلاف به دو گل برسد.

در ادامه شوت ها و ضربات نفتی ها در چارچوب دروازه قرار نگرفت اما ضربات تاسیساتی ها که در چارچوب بود توسط محمد نور، دروازه بان نفت الوسط عراق دفع شد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه چهار دو به اتمام برسد.

نیمه دوم با فشار تاسیساتی ها آغاز شد و محمد رضا سنگ سفیدی در دقیقه نخست بازی با یک شوت زیبا دروازه نور را باز کرد تا
این سنگربان عراقی برای پنجمین بار مغلوب بازیکنان تاسیسات شود.

در همین راستا سرمربی عراق که خود را بازنده و شانس حضور در آسیا را از دست رفته میدید، بازی را در دقیقه چهار پنج نفره کرد تا شاید گره بازی گشوده شود اما این سیستم برای تیم عراقی منجر به ایجاد موقعیت شد و آن ها نمی توانستند ضربات آخر را با دقت به سمت دروازه بزنند تا نفت عراق با این سیستم هجومی نیز همچنان ناکام باشد.

در ادامه اجرای این سیستم توسط عراقی ها با اشتباهاتی همراه بود تا چند موقعیت به دست تاسیساتی ها بیفتد که از جمله آن ها می توان به موقعیت خوب وحید سیفان جانشین نظری اشاره کرد که ضربه این دروازه بان با فاصله از دروازه حریف به بیرون رفت.

 شمسایی برای اینکه تیمش ازفشار عراقی ها خارج شود و موفق به حفظ توپ شوند بازی را پنج نفره کرد و چندین دقیقه را با این وضیعیت پیش برد. امابا از دست دادن توپ این بار تیم عراقی ها بودند که تاکتیک پنج نفره هجومی را در دستور کار قرار دادند تا شاهد یک دويل تمام عیار باشیم و همین امر باعث شد تا تیم حریف با تلاش فراوان به گل سوم خود برسد.

 در دقایق پایانی وحید شمسایی از فرصت خود در دقیقه نهایی بازی استفاده کرد و گل هفتم تیمش را رو ی اشتباه بازیکنان نفت عراق که در حال بهره گیری از سیستم پنج بودند، به ثمر رساند.

در نهایت بازی با نتیحه هفت سه به سود تاسیسات به پایان رسید تا ارتش تازه نام و کهنه کار دریایی به جام قهرمانی آسیا یورش ببرد.

دیدار فینال این رقابت ها جمعه بین دو تیم تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار