شبیه سازی آب و هوایی در فریدون کنار

تیم ملی جوانان کانوپولو را به منظور تطبیق شرایط آب و هوایی برای حضور در مسابقات هنگ کنگ در فریدون کنار آموزش دادیم.

جمیله طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تا اعزام به مسابقات 5 اردوی تدارکاتی را باید در ایران بگذرانیم و از میان 12 پاروزنی که در استعدادیابی ها انتخاب شده‌اند مجدد تست گیری می شود تا 8 نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب شوند.
 
وی افزود: فردا زمان اردوی فریدون کنار بعد از 15 روز تمرین به پایان می‌رسد و به احتمال قوی تمرینات بعدی تیم ملی جوانان کانوپولو بانوان را در دریاچه آزادی شروع خواهیم کرد.
 
طهماسبی در خصوص پاروزنان انتخابی که هم اکنون در اردو هستند تصریح کرد: ورزشکارانی که شناسایی کردیم از سطح فنی بالایی برخوردار هستند و در اردوی تدارکاتی ابتدایی که داشتیم آموزش ها نتایج خوبی در بر داشت.
 
وی در خصوص شروع مسابقات آسیایی کانوپولو تأکید کرد: تاریخ دقیق آن را نمی دانم اما از اوایل آبان ماه برای حضور در مسابقات آسیایی اعزام ها شروع می‌شود.
 
مربی تیم ملی کانوپولو جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت کمبودی وجود نداشته و در شهری که تمرین می کردیم از نظر آب و هوایی نزدیک به اقلیم هنگ کنگ بود که باعث شد شرایط جسمی ورزشکاران با این شرایط هوایی منطبق شود.
 
وی در خصوص رقیبان مسابقات آسیایی پاروزنان کانوپولو یادآور شد: در این مسابقات ورزشکاران کشورهای کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور از رقیبان قوی ما محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار