مشهد؛

همایش حفاظ کل قرآن کریم در مشهد

همایش حفاظ کل قرآن کریم استانهای خراسان رضوی و شمالی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، امروز در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نخستین همایش حفاظ قرآن کریم استان‌های خراسان رضوی و شمالی همراه با تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان صبح امروز در مشهد برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم خراسان رضوی در ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ امروز پنج شنبه برگزار می شود و حدود ۳۰۰ حافظ کل از استان‌های خراسان رضوی و شمالی در این همایش حضور می‌یابند.

به گفته رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی کسانی که در طرح کشوری اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی شرکت کرده‌‌‌ و موفق به دریافت گواهینامه حفظ کل شده‌اند، جهت شرکت در این همایش دارای اولویت هستند.

تاکنون ۱۲۶ نفر از حافظان کل قرآن کریم خراسان رضوی در این طرح شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه سطح دو و سه شده‌اند.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به برگزاری سه کارگاه قرآنی شیوه‌های ترویج حفظ، مفردات قرآن و اخلاق قرآنی اشاره کرد که توسط مهدی حسنی، حافظ بین‌المللی قرآن، محمدعلی رضایی‌کرمانی، استاد علوم قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد و آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد برگزار می شود.

در این همایش که با این همایش با هدف تبلیغ و ترویج حفظ قرآن در جامعه برگزار می شود، امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و شمالی و جمعی از مسئولان قرآنی کشور و استان برگزار حضور دارند و از 9 نفر از پیشکسوتان قرآنی خراسان رضوی تجلیل می شود.

سید جواد سادات‌فاطمی، صادق علمی، غلامرضا چینی‌فروش، محمدصادق جعفری، محمدجواد اعلمی، محمد شاکرنژاد، جواد زرسازان، اسماعیل عابدیان و کاظم گرامی از جمله حافظان بین‌المللی، اساتید و پیشکسوتان قرآنی هستند که در این همایش تجلیل می شوند.

نخستین همایش حفاظ قرآن کریم امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.