همزمان با فصل تابستان:

4دوره جدید به آموزش های گل و گیاه منطقه 20 اضافه شد

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از افزایش دوره های رایگان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه با رویکرد کاربردی تر شدن آموزش های شهروندی در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوانشهرداری منطقه 20 سعید شیرازی با بیان این خبر گفت: همزمان با ترم تابستان رشته های کشت زعفران، پرورش زنبور عسل، فضای سبز عمودی و پرورش کاکتوس به آموزش های مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 20 افزوده شده است.

شیرازی با اشاره به اینکه آموزش ها در دو بخش تئوری و عملی ارائه می شود، افزود: مطالب به نحوی به شهروندان ارائه می شود که بتوانند به راحتی در منازل و یا محیط های کوچک این آموزش ها را عملیاتی کنند.

وی ارتقاء آگاهی شهروندان، توسعه فضاهای سبز خانگی و ایجاد حساسیت جهت اهمیت نگهداشت فضاهای سبز شهری را از اهداف این دوره های آموزشی برشمرد و ادامه داد: شهروندان با اتمام دوره های آموزشی گل و گیاه می توانند با مراجعه به واحد کارآفرینی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 مشاوره های لازم در خصوص نحوه راه اندازی تعاونی کارآفرینی و کارگاه های اقتصادی زودبازده را دریافت کنند.

شیرازی با اشاره به اینکه آموزش پذیران می توانند از امکانات 5 گلخانه مجهز اداره فضای سبز شهردار منطقه 20 نیز استفاده کنند، ادامه داد: پرورش گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، پرورش گل های فصلی، پرورش قارچ خوراکی، کاشت گیاهان دارویی، آشنایی با درخت و درختچه از دیگر دوره های آموزشی این مرکز آموزشی است.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در بوستان فجر واقع در بزرگراه شهید کریمی واقع شده است و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33394939 تماس بگیرند.

انتهای‌پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار