شیراز؛

گردهمایی 300 فعال حوزه پزشکی شیعه از سراسر دنیا در شیراز

300 پزشک عضو سازمان بین المللی پزشکان شیعه، در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه، در شیراز، گردهم خواهند آمد تا بیش از پیش با پیشرفت های پزشکی در این قطب پزشکی کشور آشنا شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  امسال، کشور ایران، میزبان برپایی هشتمین کنگره بین المللی سالانه پزشکان شیعه جهان شده است که به همین مناسبت، حدود 300 فعال حوزه پزشکی، از سراسر دنیا در ایران حضور یافته اند.

در همین راستا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان میزبان آئین پایانی این برنامه برگزیده شده و شرکت کنندگان در این کنگره بین المللی، در سفر به شیراز، با دستاوردهای علمی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نزدیک آشنا می شوند.

با توجه به جاذبه های توریستی این شهر، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای میزبانی از این فعالان حوزه پزشکی جهان تشیع در شیراز است.

میهمانان این برنامه، در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه، با مراکز علمی گوناگون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله برج پژوهشی محمد رسوال الله(ص)، بیمارستان پیوند بوعلی، مرکز تحقیقات سرطان شناسی و بیمارستان مادر و کودک غدیر، آشنا می شوند.

همچنین به همین مناسبت، سمیناری با حضور مسئولان و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در روز دوم سفر این پزشکان به شیراز ترتیب داده شده تا میهمانان این برنامه، ضمن آشنایی بیشتر با مجموعه دانشگاه، به تبادل نظر در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای پزشکی روز دنیا بپردازند.

انتهای پیام/ی



برچسب ها: گردهمایی ، حوزه ، پزشکی ، دنیا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.