اصفهان؛

همکاری دستگاه های مختلف شهری در تشییع شهدای غواص اصفهان

8 کمیته ی اجرایی با همکاری نهادها و موسسات دولتی آماده ی میزبانی از زائرین کاروان شهدای غواص، خط شکن و گمنام میباشند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، زاهدی به نمایندگی از کمیته تبلیغات و فضاسازی شهرداری اصفهان در این مراسم در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد: ما به عنوان یکی از 8 کمیته ی انتخابی برای برگزاری این مراسم در پیروی از منویات مقام معظم رهبری بمنظور زنده نگهداشتن یاد شهدا، خدمات مختلفی درنظر گرفته ایم که در این راستا ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه آمادگی کامل خود را برای آسایش مردم در روز مراسم بصورت رایگان اعلام نموده است.

وی گفت: پلیس راهور نیز جهت کنترل ترافیک شهری با گروه های مختلف تمهیدات لازم را اندیشیده اند که شهرداری های مناطق 3 و6 با فضاسازی های مناسب و تهیه مکان و دستگاه بالابر برای استقرار دوربین های خبرنگاران وارد عمل شده است.

روابط عمومی شهرداری اصفهان،اضافه کرد: خبرگزاری ایمنا، کمیته های شهروندی، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و ... نیز برنامه های مختلفی اعم از برپایی گالری عکس- چاپ و نصب بنر، پوستر نورپردازی و فضاسازی در میدان امام جمع آوری دلنوشته های مردمی و ... را درنظر گرفته اند.

حامد اهتمامی نیز به نمایندگی از کمیته فرهنگی هنری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: برای بهره برداری از این حرکت مهم مردمی در قالب 4 برنامه آماده ی ارائه ی خدمات می باشیم که تولیدات روزنامه ای، تهیه مسابقه فیلم مستند با عنوان "دست های آسمانی"، مسابقه عکاسی با ارائه ی 10 قطعه عکس و با قابلیت چاپ در اندازه 50 در 75 و ویژه برنامه یکروزه در مجتمع فرهنگی تفریحی فرشچیان از جمله ی این برنامه ها می باشد.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت دراین مسابقات می توانند آثار خود را تا 30 و31 مردادماه به حوزه هنری یا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه دهند. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.