اردبیل؛

یک میلیون مشترک در سطح استان اردبیل از تلفن همراه استفاده می کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: در حال حاضر یک میلیون مشترک از تلفن همراه در سطح استان اردبیل استفاده می‌کنند. ‌

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یاور محمدحسینی در جلسه بررسی مشکلات مخابرات شهرستان گرمی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون مشترک از تلفن همراه در سطح استان اردبیل استفاده می‌کنند، اظهار کرد: پوشش کامل تلفن همراه و رفع مشکلات در این حوزه و آنتن‌دهی در شهرها و جاده‌ها از موارد مهمی بوده که در این راستا شرکت مخابرات تلاش می‌کند.

وی از خرید 30 آنتن مخابراتی برای تامین پوشش تلفن همراه در جاده سرچم خبر داد و گفت: این امر یکی از مطالبات مهم مردم و از موارد ضروری بوده که با توجه به این ضرورت با خریداری این آنتن‌ها محدودیتی در آنتن‌دهی تلفن همراه در این مسیر نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل همچنین افزود: تا پایان امسال براساس هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 700 روستای استان اردبیل از شبکه اینترنت برخوردار می‌شوند.

محمدحسینی با بیان اینکه از این تعداد روستای هدف برای اتصال به شبکه اینترنت 100 روستا مربوط به شهرستان گرمی است، افزود: در سال گذشته نیز تعداد 130 روستا به شبکه اینترنت متصل شدند که در مقایسه با سال گذشته تعداد روستاهای بهره‌مند از اینترنت امسال افزایش چشمگیری می‌یابد.

وی در ادامه استان اردبیل را جزو 5 استان برتر کشور دارای شبکه فیبر نوری معرفی و تصریح کرد:‌ در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 50 خانوار استان و نیز 70 درصد روستاهای بالای 20 خانوار از تلفن ثابت استفاده می‌کنند که تلاش و جدیت بر بهره‌مندی تمامی روستاها از خط تلفن ثابت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.