علی جنتی در جمع خبرنگاران:

خبرنگاران تصمیم بگیرند واقعیات را منعکس کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه در روز خبرنگار درخواست کرد واقعیات را انعکاس و گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در روز خبرنگار بیان کرد: من از اصحاب رسانه درخواست دارم تصمیم بگیرند تمام واقعیات را بدون کم و زیاد منعکس کنند.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که خدمتگزار تمام روزنامه‌نگاران و خبرنگاران باشیم.

جنتی همچنین اظهار داشت: قول می‌دهیم با آماده شدن لایحه قانون مطبوعات و توجه و امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران در راه خدمت به اصحاب رسانه قدم مثبت برداریم تا مشکلات امروز را سال بعد نداشته باشد.

وی همچنین عنوان کرد: با اعضای شورا در حال تدوین برنامه ششم توسعه هستیم و من در این شورا مسئولیت فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و خانواده را برعهده دارم و قصد داریم خدمات ویژه‌ای را به جوانان ارائه دهیم و از حداکثر توانایی‌های خود برای رسیدگی به مشکلات جوانان استفاده کنیم. امیدوارم در برنامه ششم توسعه همه امکانات مالی به این بخش معطوف شود.

جنتی اظهار داشت‌: یارانه نشریات و روزنامه‌های وابسته به دولت را قطع کرده‌ایم و فقط در راستای سیاست‌های خود به بخش خصوصی یارانه پرداخت می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان به خبرنگاران گفت: من در نمایشگاه مطبوعات با کاریکاتور خودم عکس انداختم و آن را امضا کردم هرچند که کم لطفی کردند و آن‌ها روی کلمه فرهنگ را در عبارت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضربدر زده بودند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار