اصفهان؛

مراسم وداع با شهدای غواص و گمنام در گلستان شهدا برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری مراسم شب وداع با شهدای غواص و گمنام در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان شهدا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سید علی قریشی؛ در جلسه هماهنگی برای استقبال از شهدای غواص خط شکن و گمنام با دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص برنامه‌ریزی‌های نهایی برای استقبال از شهدا اظهار کرد: مراسم شب وداع با شهدای غواص خط شکن و شهدای گمنام در گلستان شهدا برگزار می‌گردد.


وی افزود: مراسم شب وداع با شهدای غواص و گمنام، دوشنبه 19مرداد و بعد از مراسم تشیع شهدا، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در گلستان شهدا برگزار می‌گردد. 


معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: این برنامه با سخنرانی یکی از شخصیت‌های برجسته و مداحی چند تن از مداحان اهل بیت همراه بوده و توسط مجریان توانمند اجرا شود.

قریشی با ذکر این که عنایت شهدا و حضور اقشار مختلف مردم در گلستان شهدا و راز و نیاز آن‌ها در کنار قبور مطهر شهدا، باعث گرفتن ارتباط معنوی قوی با شهدای غواص خط شکن و شهدای گمنام می‌شود، افزود: از عموم مردم متدین، روحانیت معظم و به خصوص نسل جوان دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود از این فرصت خاص نهایت استفاده را ببرند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، مراسم ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.