ذوالفقاری : سازمان لیگ با درخواست تغییر زمان بازی با راه آهن موافقت نکرد

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: با توجه به گرمای هوا به سازمان لیگ نامه دادیم زمان بازی تیم ما را با راه آهن را تغییر دهند که موافقت نشد

ذوالفقاری : سازمان لیگ با درخواست تغییر زمان بازی با راه آهن موافقت نکرد

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص درخواست از سازمان لیگ به جهت تغییر زمان بازی تیمش با راه آهن اظهار داشت : ما طی نامه‌ای که به سازمان لیگ داده ‌بودیم درخواست کرده بودیم زمان بازی تیم ما را با راه آهن تغییر دهد که این سازمان تاکنون موافقت نکرده است .

وی درادامه افزود : گرمای هوای تبریز و حضورکم تماشاگران باعث شد درخواست تغییر بازی به سازمان لیگ بدهیم که ترتیبش داده نشد.

ذوالفقاری در خصوص بازوبند کاپیتانی هم عنوان کرد : ازنظر فنی کسی که در تیم دارای تجربه بوده و قدمت زیادی دارد بازوبند به وی تعلق می‌گیرد چون سامان نریمان جهان از تیم‌های پایه تراکتور به جمع بزرگسالان پیوسته بازوبند به وی تعلق می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی بیان کرد : تیم‌هایی که دیر نقل و انتقالات داشته‌اند موفق‌تر بوده اندو تیم ما نیز از قاعده مستثنی نبوده امیدوارم با توجه به حضور تراکتور در جام باشگاه‌های آسیا متحول شده را ببینید و بطور حتم تیم را هماهنگ تر و متحول‌ یفته تر خواهید دید و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی با پرداختن به دربی تبریز گفت ک بازی خوبی را مقابل گسترش فولاد به نمایش گذاشتیم . تیم گسترش فولاد در واقع میانگین سنی بالایی داشت و تیم ما نیز جوان شده و با انگیزه بود و با توجه به موقعیت‌ها توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم .

ذوالفقاری در خصوص عملکرد کادر فنی و بازیکنان گفت : از عملکرد تونی و بازیکنان رضایت کامل دارم . خلیل زاده در تمرینات هم اثبات کرد که سرزنی موفق است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص عدم حضور تماشاگران در بازی با گسترش فولاد تصریح کرد: گرمای هوا و زمان نا مناسب بازی باعث شد که تماشاگر کمتری به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان یادآور شد : امیدوارم دیدار‌های بعدی تراکتورسازی روند رو به رشد خود را طی کند و به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار