سه امتیاز شیرین یاسین پیشرو از دیار نبات و شیرینی

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با نتیجه تساوی در چهار بازی آغاز شد و یاسین پیشرو و فردوسی مشهد تنها تیم های پیروز امروز مسابقات بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.


فرش آرای مشهد یک – یاسین پیشرو قم ۵

گلزنان: علی اسعدی ( فرش آرا )، علیرضا وفایی ، علی اصغر احمدی ، محمد کوهستانی ، هاشم فرجی ، سعید قاسمی (یاسین پیشرو )

تیم فوتسال یاسین پیشرو که برای دومین دیدار با این نام وارد مسابقات شده بود در هفته چهارم دست به کار بزرگی زد و تیم خوب فرش آرا را در دیداری دیدنی و فنی با نتیجه ۵-۱ مغلوب ساخت. مشهدی های فرش آرا در این دیدار با وجود حمایت هواداران همیشگی خود نتوانستند از پس میهمان قمی برآیند تا یاسین پیشرو نشان دهد بعد از تعطیلات اسب خود را برای بالانشینی زین کرده و به دنبال صعود در جدول رده بندی است.

حفاری اهواز ۳ – مس سونگون ورزقان ۳

گلزنان: احمد ملاعلی و حسین فهیمی مقدم و شهاب طالبی ( حفاری )، بلو ۲ و حسین طیبی ( مس سونگون )

تیم های مس سونگون و حفاری حساس ترین دیدار هفته چهارم را در اهواز برگزار کردند که این دیدار نزدیک در پایان با حساب سه سه تساوی به پایان رسید. در این دیدار شاگردان افضل در تیم مس توسط بلو ستاره برزیلی خود دو بار و حسین طیبی گلزنی کردند و بازیکنان میزبان با گلهای طالبی، ملاعلی و فهیمی سه گله شدند تا تلاش دو تیم در پایان زمان بازی با تقسیم امتیازات به پایان برسد. این دو تیم هر دو از بالانشینان و مدعیان کسب جام بودند که به سه امتیاز این بازی بشدت نیازمند بودند.

گیتی پسند اصفهان ۲ – شهروند ساری ۲

گلزنان: احمد اسماعیل پور ۲ ( گیتی پسند) ، مرتضی عظیمایی و سعید بلباسی( شهروند ساری)

دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در هفته چهارم دومین دیداری بود که با تساوی بین دو تیم به پایان رسید. در این دیدار محمود خوراکچی و شاگردانش نتوانستند از فرصت بازی خانگی مقابل تیم شهروند بهره بگیرند و در نهایت با درخشش کاپیتان خود که به تازگی به جمع بازیکنان گیتی پسند اضافه شده به تساوی رسیدند. شهروندی ها در این دیدار یک امتیاز ارزشمند گرفتند و پس از چند دوره سرانجام با دست پر از اصفهان خارج شدند.

دبیری تبریز یک – منصوری قرچک یک

گلزنان: وحید شفیعی (دبیری )، پیمان حفیظی ( منصوری قرچک )

دبیری تبریز و منصوری قرچک دو تیم خوب دیگر مسابقات بودند که در هفته چهارم تن به تقسیم امتیازات دادند. تیم دبیری در دیدار خانگی خود مصمم به کسب سه امتیاز بود اما بازی خوب منصوری ها مانع از برتری تیم تبریزی شد و چه بسا ممکن بود نتیجه برعکس انتظار میزبان بوجود آید. با این نتیجه تیم منصوری چهار امتیازی شد و دبیری با هفت امتیاز در جمع بالانشینان ماند.

مقاومت البرز صفر – فردوسی مشهد ۲

گلزنان :‌میثم خیام و مصطفی طیبی ( فردوسی )

تیم فوتسال فردوسی مشهد در هفته چهارم در خانه مقاومت سه امتیاز ارزشمند کسب کرد تا با توجه به تساوی در اکثر دیدارها بتواند عقب افتادگی خود در هفته های ابتدایی و فاصله ایجاد شده بین خود و دیگر تیم ها را کاهش داده و به تیمهای میانه جدولی نزدیک شود. شاگردان کم تجربه فلاح در این دیدار خانگی هم سه امتیاز مهم را از دست دادند تا شاید در هفته های انتهای فصل خیلی حسرت این امتیازاتی را که به رایگان از دست می دهد بخورند.

آذرخش بندرعباس یک – کاشی نیلو اصفهان یک

گلزنان : بهزاد میری زاده ( آذرخش ) ، حمیدرضا یوسفی ( کاشی نیلو (

تیم های تازه وارد آذرخش و کاشی نیلو هم در دربی پایین جدولی ها به تساوی رضایت دادند تا کاشی نیلو نخستین امتیاز خارج خانه و آذرخش نخستین امتیاز خانگی خود را دشت کند. اذرخشی ها که تا کنون دو بار در خانه مقابل حفاری و گیتی پسند گلباران شده بودند در این دیدار به یک امتیاز دست یافتند تا برای اولین بار در حضور هواداران پرشور خود به امتیاز برسند.



انتها پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار