سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای ازنا از اختصاص 100 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران ازنا که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خبر داد.

100 میلیون تومان اعتبار برای مرکز فنی و حرفه ای ازنابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسن دلگرم  با بیان اینکه فعالیت های مرکز آموزش فنی و حرفه ای ازنا در بخش دولتی مشتمل بر آموزش ثابت و سیار شهری، آموزش صنایع، آموزش روستایی و آموزش های جوار دانشگاه است افزود: همچنین در بخش غیر دولتی آموزشگاه های آزاد شهری و روستایی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت هشت کارگاه در رشته های اتومکانیک، برق خودرو، برق صنعتی، تاسیسات حرارتی، کامپیوتر، جوشکاری برق و آرگون، بازرسی جوش و کشت گلخانه ای بیان داشت: از ابتدای سالجاری بیش از ۴۴ هزار نفر ساعت آموزش در این مرکز به کار آموزان ارائه شده است.

با تاکید بر برگزاری دوره های مرتبط با روستائیان در روستاها برای اشتغال زایی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای ازنا افزود: در همین مدت بیش از ۹ هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در روستاهای شهرستان ازنا ارائه شده است.

دلگرم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ آموزشگاه آزاد در رشته های مختلف در شهرستان ازنا فعال هستند اظهار داشت: کار آموزش اتباع خارجی مهمانشهر اباذر ازنا نیز بر اساس تفاهم نامه سه جانبه با کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در رشته های تابلو بافی و کارور قله با اعتبار ۱۰ میلیون تومان در حال انجام است.

 انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.