امداد غیبی از پرتغال/ خدمت سربازی در قطر

قضیه سربازی پولادی هر روز پیچیده‌تر می‌شود و انگار خود او هم فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد.

امداد غیبی از پرتغال/ خدمت سربازی در قطر
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان استثناها افرادی هستند که خود را از مردم عادی جدا می‌دانند افرادی که گروه خونشان از دسته استثناهاست یعنی خونشان رنگین‌تر از بقیه است و فکر می‌کنند می‌توانند کارهایی را انجام دهند که دیگران انجام نمی‌دهند یا حتی کارهایی که دیگران انجام می‌دهند را انجام ندهند.

سال گذشته بود که نام مهرداد پولادی در لیست فوتبالیست‌هایی قرار گرفت که کارت معافیت سربازیشان باطل شد بازیکنانی که به بهانه‌های مختلف کارت معافیت گرفته بودند کارت‌هایی که جعلی شناخته و همگی باطل شدند اما قضیه پولادی با بقیه بازیکنان تفاوت داشت در حالیکه بقیه بازیکنان یکی یکی ، تیم‌های نظامی رفتند و در آنجا مشغول گذراندن خدمت سربازی هستند ولی پولادی در الشخانیه بازی می‌کرد و در قطر ماند و تبدیل به سرباز فراری شد.

 جام ملت‌های آسیا فرا رسید و دوباره بحث پولادی قوت گرفت کی‌روش ، پولادی را برای جام ملت‌های می‌خواست و کفاشیان با رایزنی با سازمان‌ها و مسئولان‌ نظامی کشور توانست مجوز‌ او را در این مسابقات‌ بگیرد کفاشیان قول  داده بود بعد از تمام شدن قرار داد پولادی با الشحانیه این بازیکن به ایران برگردد.

 حال که لیگ‌ قطر به پایان رسیده‌ و فصل جدید لیگ برتر ایران آغاز شده است همچنان خبری از پولادی نیست این باعث ایجاد شایعاتی همچون خداحافظی همیشگی پولادی با ایران و حتی پناهنده‌ شدن او در میان باشد شایعاتی که پولادی آن را منحره  می‌داند و می‌گوید: من یک سال دیگر با الشحانیه قرار داد دارم و فعلا نمی‌توانم به ایران بیایم.

 این ادعا البته‌ کمی عجیب به نظر می‌رسد چون سایت الکاس قطر در زمان ورود پولادی به تیم الشحانیه، قرارداد او را یکساله عنوان کرده بود.

به نظر می‌رسد خود کفاشیان هم دیگر از راضی کردن پولادی برای بازگشت به ایران ناامید شده و سردار  باران چشمه هم همچنان روی قول کفاشیان حساب باز کرده و منتظر بازگشت او به ایران است.

 این در  حالیست‌که محمد زاده‌ رئیس کمیته اخلاق در تازه‌ترین اظهار نظرش گفت: ما چندین بار به پولادی تذکر داده‌ایم ولی او به این تذکرات توجهی‌ نکرده است انگار دیگر تنها کاری که فدراسیون می‌تواند انجام دهد دادن همین تذکرات است و پولادی هم هر موقع که صلاح بداند به ایران بر می‌‌گردد.

 برای افراد عادی جامعه، خدمت سربازی یک وظیفه‌ قانونی به حساب می‌اید اما برای برخی دیگر که  از تماش استثنا هستند یک امداد زمینی از پرتغال می‌اید و با کمک مسئولان سرباز فراری را تبدیل به قهرمان ملی می‌کند و پس دوباره قهرمان ملی تبدیل به سرباز فراری می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار