ويژه برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع)، برنامه «كوی محبت»

برنامه «کوی محبت» به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی 19 و 20 مرداد با تدارك برنامه‌های ويژه‌ای شهادت امام جعفر صادق (ع) را به سوگ می‌نشيند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبكه دو؛ سید مصطفی موسوی گفت: اين برنامه در شب شهادت امام صادق(ع) از مشهد مقدس بارگاه مطهر امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود.

وی افزود: اين برنامه با دعوت از حجت‌الاسلام امير انصاريان، دكتر حشمت الله قنبری و سيد جلال حسينی به «سبک زندگی جعفری» و «فضائل اخلاقی امام صادق (ع)» و نقش کلیدی این امام  بزرگوار در مذهب تشیع می‌پردازد.

موسوی گفت: در ويژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، شخصیت و منش ايشان به عنوان کسی که نقش کلیدی و مبنایی در مبانی تشیع داشته، مورد بررسی قرار گرفته و موضوعاتی مثل  رفتارشناسی امام با جوانان و شيعه جعفری به بحث گذاشته می‌شوند.

اين تهيه‌كننده افزود: «كوی محبت» در شب شهادت ششمین امام شیعیان به پوشش مراسم‌های عزاداری شيفتگان اهل بيت (ع) پرداخته و حال و هوای عزاداران را از حرم امام رضا (ع) به خانه مخاطبان خود می‌برد. 
   
موسوی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها با پخش شعرخوانی‌‌های شفق، علی زمانيان و سيد رضا مؤيد از  شاعران آئينی كشور و مداحی هادی الهی و خوش‌رفتار همراه خواهد بود.

برنامه «کوی محبت» کاری از گروه امور اجتماعي شبکه دو است. اين برنامه دوشنبه از ساعت 21 و سه‌شنبه ساعت 11 از اين شبكه پخش می‌شود.
 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار