لحظات قبل از کشته شدن جوان سیاهپوست در امریکا + فیلم

دوربين های مداربسته از لحظات قبل از کشته شدن جوان سياهپوست به دست افسر پليس سفيدپوست در ايالت تگزاسِ آمريکا پخش شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  تصاوير جديدِ دوربين‌های امنيتی لحظات قبل از کشته شدن کريستين تيلور، بازيکن فوتبال در دانشگاه شهر آرلينگتون در نزديکی حومه شهر بزرگ دالاس در ايالت تگزاس را نشان ميدهد.

اين تصاوير حاکي از آن است که کريستين تيلور تلاش داشته است شيشهِ يکي از خودروها در پارکينگ يک نمايشگاه خودرو را بشکند و سپس روی در پوشِ موتور همان خودرو بالا و پايين می پرد تا سرانجام شيشه‌ی جلو آن خودرو را خرد مي‌کند.

 متعاقباً وي سوار خودرو شاسي بلندِ شخصيِ خودش مي‌شود و نردهِ محافظِ اطراف پارکينگ اين نمايشگاه را مي شکند و با همان خودرو شخصي‌اش وارد محوطه آن نمايشگاه ميشود.

 نيروهای پليس گفتند: وقتي ما وارد اين محل شديم به تيلور دستور تسليم شدن داديم، اما وی از اين کار امتناع ورزيد و سپس درگيری ميان ما و اين جوان آغاز شد.

پدر کريستين تيلور گفته است: هرچند پسر من ممکن است در حال ارتکاب جرايمی بوده باشد، افسر پليس نبايد عليه کريستين که غيرمسلح بوده است ، از سلاح مرگبار (سلاح گرم) استفاده ميکرد.

مقامات پليس تگزاس گفتند، برد ميلرِ 49 ساله که تيراندازی به سوي تيلور را انجام داده در حال گذراندن دوران آموزشيِ خود بوده و بايد صرفاً تحت نظارت يک افسر کارکشته، تمرينات ميدانی مي‌کرده است.

 مقامات پليس آرلينگتون اذعان کرده‌اند  زماني که اين جوانِ سياهپوست هدف گلوله افسر تحت آموزش نيروی پليس قرار گرفت، غيرمسلح بود.

 برد ميلر به تازگی از آکادمی پليس آمريکا فارغ التحصيل شده و به نيروهای پليس اضافه شده بود.

 وقتي دو نيروی پليس با اين جوان در نمايشگاهِ خودروِ مزبور درگير ميشوند، افسر پليسِ باتجربه، از سلاح شوک الکتريکی استفاده ميکند، اما برد ميلر، سلاح کمريِ خود را مي‌کشد و به تيلور شليک ميکند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار