خانواده قربانیان هواپیمای جرمن وینگز: به دادگاه آمریکایی شکایت می‌کنیم

خانواده قربانیان سقوط هواپیمای جرمن وینگز قصد دارند در دادگاهی آمریکایی علیه شرکت لوفت‌هانزا اقامه دعوی کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، خانواده قربانیان سقوط هواپیمای ایرباس 320 متعلق به هواپیمایی «جرمن وینگز»، قصد دارند شکایت خود از شرکت هواپیمایی «لوفت هانزا» را به دادگاهی آمریکایی ارائه کنند. وکلای خانواده‌های قربانیان غرامت پیشنهادی این شرکت را ناکافی می‌دانند. 

«جرمن وینگز» که از شرکت‌های تابع هواپیمایی «لوفت هانزا» است، ژوئن (تیرماه) اعلام کرد حاضر است به هر یک از خانواده سرنشینان کشته شده برای جبران درد و رنج ناشی از دست دادن عزیزانشان 25000 یورو غرامت پرداخت کند.

«المار گیمولا،» یکی از وکلای خانواده‌های قربانیان، ماه گذشته از احتمال طرح شکایت از هواپیمایی «لوفت هانزا» در دادگاهی آمریکایی خبر داد. گیلوما اعتقاد دارد در قوانین آمریکا برخلاف آلمان، مبالغ بالاتری برای پرداخت غرامت در نظر گرفته شده‌ است. وی غرامت دست‌کم شش‌ رقمی را مبلغ مناسبی برای پرداخت به خانواده‌های قربانیان می‌داند. 

یک فروند هواپیمای ایرباس ای 320 متعلق به هواپیمایی «جرمن وینگز» از شرکت‌های تابع «لوفت‌هانزا » 4 فروردین امسال در جنوب فرانسه سقوط کرد و تمامی 148 سرنشین آن کشته شدند. 


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار