فیاضی: تلاش کردیم با تیم الف تفاوت نداشته باشیم

بهترین دریافت کننده رقابت های والیبال قهرمانی آسیا با بیان این که برای قهرمانی تلاش کردیم گفت: در صدد بودیم نشان دهیم تفاوتی با تیم الف نداریم.

فیاضی: تلاش کردیم با تیم الف تفاوت نداشته باشیمپوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی ب در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، اظهار کرد: به اعتقاد من بازیکنان تیم ب توانستند بیش از توان خو ظاهر شوند و نتیجه ای که کسب کردیم قابل دفاع است.

فیاضی با بیان این که در تلاش بودیم ثابت کنیم تفاوتی با تیم الف نداریم خاطرنشان کرد: به اعتقاد من هر تیمی از ایران که در مسابقات برون مرزی شرکت کند نسبت به باقی تیم ها قدرتمندتر است.

وی ادامه داد: والیبال ایران سال هاست راه خود را از آسیا جدا کرده است و امروز بین رقبای جهانی خود جایی دست و پا کرده است کلاس و سطح بازی ایران بالاست و قطعاً این رشد ادامه خواهد داشت.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار فینال مقابل ژاپن گفت: پیش از مرحله نیمه نهایی بر این باور بودیم که در دیدار فینال با چین رقابت خواهیم کرد اما ژاپنی ها با عملکرد خوب خودشان نشان دادند هنوز هم در آسیا حرف هایی برای گفتن دارند. ما تمام تلاشمان را در دیدار نهایی به کار بردیم تا تماشاگران سالن را دست خالی ترک نکنند اما این اتفاق رخ نداد و نتوانستیم مقابل هماهنگی بالای ژاپنی ها مقاومت کنیم و جام را به این تیم تقدیم کردیم.

فیاضی که عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات را از سوی کمیته فنی مسابقات دریافت کرد، درباره کسب این عنوان گفت:  
اگر برخی بازیکنان توانستند در جمع بهترین ها قرار گیرند، حاصل تلاش تک تک اعضای تیم بوده است، خوشحالم که این عنوان به من رسید. برای من در نهایت موفقیت تیم ملی کشورم مهم است.

فیاضی در خصوص انتخاب تیم فصل آینده خود گفت: هنوز تصمیم نهایی نگرفته اما احتمال باقی ماندنم در تیم شهرداری ارومیه زیاد است.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، ژاپن ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار