ضربات سهمگین نیروهای امنیتی عراق به تروریست‌ها در شمال این کشور

نیروهای امنیتی عراق به تروریست‌ها در استان های شمالی این کشور ضربات سهمگینی وارد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، نیروهای امنیتی عراق ضربات سهمگینی به تروریست ها در استان های شمالی این کشور وارد کردند. پلیس فدرال عراق با انجام عملیاتی در محور "حصیبه شرقی" پانزده تروریست را به هلاکت رساندند.

در بیانیه وزارت دفاع عراق نیز آمده است نیروهای پلیس فدرال در درگیری با تروریست های داعش یک خودرو متعلق به آن‌ها را نابود کردند و پانزده تروریست را که قصد حمله به نیروهای مستقر نزدیک منطقه "خط السد" را داشتند به هلاکت رساندند.

در ورودی شهر رمادی نیز نیروهای پلیس توانستند دو تک تیرانداز تروریست را به هلاکت رسانده و یک خودروی بمب گذاری شده را منهدم کنند. در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است نیروهای پلیس عراق توانستند سه تروریست را که قصد داشتند وارد یک مجتمع تجاری در منطقه حصیبه شوند به هلاکت برساندند.

سازمان اطلاعات ارتش عراق اعلام کرد در حمله نیروی هوایی عراق به منطقه الرطبه استان الانبار شش تروریست داعشی به هلاکت رسیده و مرکز فرماندهی تروریست های داعش نیز ویران شد. 
نیروی هوایی ارتش عراق پنج مرکز مهم نیروهای داعش را در منطقه البوعثیه استان الرمادی و هشت مقر داعش را در منطقه البوشجل استان الانبار منهدم کردند.

ستاد تبلیغات جنگ عراق نیز اعلام کرد در عملیاتی با نام فجر الگرمه که در منطقه الگرمه و مناطق پیرامون آن رخ داد چهارده تروریست به هلاکت رسیدند و مقداری زیادی از تجهیزات تروریست ها نابود شد.

جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز شانزده عملیات هوایی علیه مواضع مهم داعش انجام دادند و توانستند ضربات سنگینی به نیروهای داعش وارد کنند. در بیانیه نیروهای ماموریت مشترک آمده است در حملات هوایی نیروهای ائتلاف هفت تن از فرماندهان عالی رتبه داعش در بخش الشرقاط به هلاکت رسیدند. در این حملات یکی از امرای داعش به نام شهاب العلو و سه تن از دیگر از سرکردگان تروریست ها در جنوب موصل به هلاکت رسیدند.

ستاد تبلیغات جنگ از کشته شدن چهل و نه تروریست در حمله هوایی به منطقه مکیشیفه در شمال سامرا خبر داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار