برگزاری اردوهای دانشجویی ساماندهی می شود

برنامه‌ریزی و ساماندهی برگزاری اردوهای دانشجویی یکی از مواردی بود که در نشست شورای معاونین دانشگاه های تهران مطرح شد .

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های تهران، با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در تالار خیام مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار شد.

در این جلسه دكتر ضیاءهاشمي معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات وفناوري، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکترمیرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر میراحمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های شهر تهران حضور داشتند.

 در بخش نخست این جلسه معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های شهر تهران، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل و فعالیت های فرهنگی ارائه کردند.

برنامه‌ریزی و ساماندهی برگزاری اردوهای دانشجویی، کرسی‌های آزاد اندیشی، تشکل‌ها، نشریات دانشجویی و کانون های فرهنگی از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

در بخش دوم این جلسه، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه در سخنانی با اشاره به سیاست‌گذاری‌های فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی و انتصاب دبیران فرهنگی در دانشکده ها و پژوهشکده ها و ایجاد مرکز مشاوره دانشجویی در معاونت فرهنگی و اجتماعی ازجمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تحرک و شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه شهید بهشتی است.

وی افزود: روش‌مند کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست؛ تلاش بر این است، به دانشجویان آموزش دهیم تا قانونمند رفتار سیاسی اجتماعی داشته باشند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار