سنندج؛

افتتاح نگارخانه جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز از افتتاح نگارخانه جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز با نمایش آثار 24 هنرمند این شهرستان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا حاجی محمدی، در مراسم افتتاح این نگارخانه گفت: این نگارخانه به شیوه استاندارد طراحی شده است، و این فضای فرهنگی هنری، در متراژ 140 متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: برای ساخت و تجهیز این نگارخانه 390 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که برای تجهیز آن به نور موضعی و صوت مناسب بالغ بر 200 میلیون ریال اعتبار دیگر نیاز است که از محل اعتبارات عمرانی سال 94 اقدام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز بیان کرد: تعداد 24 هنرمند حوزه هنرهای تجسمی شهرستان سقز نیز در استقبال از این اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثارشان را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: آثار این هنرمندان با موضوع های مختلف از جمله چهره، پرتره و طبیعت جاندار و بی جان بود با تکنیک‌های خودکار، مرکب و رنگ، سیاه قلم، مداد رنگی، قیر ونفت، رنگ روغن،خط برجسته، گواش و آکرلیک، آبرنگ و پاستل دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

حاجی محمدی گفت: این نمایشگاه تا پایان مردادماه جاری صبح و عصر در محل نگارخانه جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز دایر و آماده بازدید عموم مردم و هنرمندان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.