سونامی در قم

دایی در راه‌آهن، قلعه‌نویی در صبا

نیمکت لرزان صبا احتمال حضور شهریار در راه‌آهن و آمدن قلعه‌نویی را به صبا قوت بخشید.

سونامی در قم / دایی در راه‌آهن / قلعه‌نویی در صبابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که تنها 2 هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید سپری شده اتفاقات عجیب و شایعه‌های بسیاری حول و حوش تیم‌های راه آهن و صبای قم به وجود آورده است.

تغییرات به وجود آمده در باشگاه صبای قم یکی از دلایلی است که این شایعات را پررنگ کرده است و استعفای دسته جمعی صبایی‌ها و البته جدایی مهدی تارتار و انصراف رسمی او از هدایت تیم قمی، در حالی 2 سونامی را به راه انداخته که می‌تواند عجیب‌ترین شایعه‌ را بعد این تغییرات، رقم بزند.

حضور علی دایی در تیم فوتبال راه آهن و بازگشت وی پس از یک فصل دوری از این تیم در حال وقوع است. در این میان حضور امیر قلعه‌نویی در صبای قم بعد از جدایی و قطع همکاری‌اش با ملوانی‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

قلعه‌نویی پس از کسب یک پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز و باخت برابر استقلال تهران تیم سابق خود ناگهان تصمیم به جدایی از جمع ملوانان گرفت. دوستی او با موسوی شائبه آمدن قلعه‌نویی را بیشتر می‌کند و همچنین به نظر این 2 سونامی در راه است که شهریار را به راه‌آهن و قلعه‌نویی را به شهر قم برساند.

در ادامه این تغییرات با حکم استاندار قم محمدرضا کشوری‌فرد بعد از یک فصل دوری این بار در سمت سرپرست باشگاه صبای قم جایگزین عباس جهان‌بینی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار