قم؛

بوستان کتاب دو اثر ویژه دختران را منتشر کرد

موسسه بوستان کتاب، دو اثر ویژۀ دختران چاپ و منتشر کرده است.یکشنبه 25 ذیقعده، روز ولادت حضرت معصومه (س) است که به روز دختران نام‌گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مهدی محدثی کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب با بیان اینکه یکی از گروه‌های مخاطب بوستان کتاب جوانان هستند و این موسسه در موضوع جوانان ده‌ها اثر ارزنده چاپ و منتشر کرده است گفت: به مناسبت روز دو کتاب «دخترانه» تالیف مهدی نیکخو و «آنچه یک جوان باید بداند(ویژه دختران)» تالیف رضا فرهادیان و بتول فرهادیان آثاری هستند که به طور خاص در موضوع دختران نگاشته و مورد استقبال چشمگیری واقع شده‌اند.

مهدی محدثی با بیان اینکه باید به نکاتی در خصوص آسیب‌شناسیِ زندگیِ دختران، توجّه کنیم تا زمینه پرورش و شکوفایی استعدادهای فطری و رشد و بالندگی فکری و روحی آنان را فراهم سازیم افزود: از این رو باید توشه‏ ای از علم و آگاهی و شناخت را در اختیار خانواده و در مقیاس بزرگ‏تر، جامعه قرار داد تا نحوه برخورد صحیح را با این قشر حساس و پرعاطفه بیاموزند و آنان را در راه اعتلای هر چه بیشتر همراهی کنند.

وی افزود: کتاب دخترانه، پژوهشی در دنیای دختران است که با استناد و استفاده از منابع معتبر به مسائلی نظیر دنیای نوجوانی و بلوغ دختران، احکام بلوغ، روابط دختر و پسر، رفتارهای مختلف بین دو جنس مخالف، ازدواج می‌پردازد.

محدثی تصریح کرد: کتاب آنچه یک جوان باید بداند(ویژه دختران)، پس از ویرایش چهارم به چاپ بیست و ششم رسیده که از آثار پرفروش بوستان کتاب به شمار می‌آید.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.