سنندج؛

اتمام پروژه های مصوب شده استان تا پایان سال مالی 95

استاندار کردستان در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان از تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به کردستان ظرف مدت 2 سال و اجرا و اتمام پروژه های مصوب شده تا پایان سال مالی 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، زاهدی گفت:دولت هیچ پروژه جدیدی را درهیچکدام از استانهای کشور آغاز نمیکند مگراینکه پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

وی افزود:هم اکنون  400هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های نیمه تمام در کشور  و 7هزار میلیارد تومان به این منظور برای پروژه های نیمه تمام استان لازم است که باید به صورت زیربنایی برنامه ریزی و مشکلات استان حل و فصل شود.

استاندار کردستان همچنین اختصاص 880میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای 31طرح عمده در استان را در شرایط کنونی کشور مناسب عنوان کرد و خطاب به مدیران  دستگاههای اجرایی استان و فرمانداران گفت: پروژهای نیمه تمام باید با برنامه ریزی صحیح مدیریت ، ودر راستای توسعه استان اتمام و بهره برداری برسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان هم در این نشست با بیان اینکه اولویت دولت اتمام پروژه های بالای 70درصد پیشرفت است گفت:تا پایان مرداد ماه سالجاری موافقت نامه بودجه و ابلاغیه آن به دستگاههای اجرایی و فرمانداریهای استان تنظیم خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.