بزرگترین هکرهای دنیا چه کسانی هستند؟+تصاویر

در این گزارش به معرفی پنج نفر از برزگترین هکرهای دنیا و سرگذشت آن ها خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش  پنج تن از معروف ترین هکر های دنیا که به کلاه سیاه ها معروف اند و بزرگترین هک های جهان را انجام داده اند معرفی خواهیم کرد.

Jonathan James
یکی از بزرگترین هکرهای دنیا است که در فضای مجازی به نام "c0mrade"شهرت دارد. اما آنچه که James را یک هکر مشهور کرد این بود که وی در سن 15 سالگی مهم ترین شبکه های اینترنتی مثل Bell South ،Miami-Dade، وزارت دفاع آمریکا و ناسا را هک کرد.

جیمز، پس از هک کردن شبکه ناسا به تعداد زیادی از کد های منبع دسترسی پیدا کرده تا به طرز کار ایستگاه  فضایی بین المللی پی ببرد. هزینه کلی این دانلود ها، 1.7 میلیون دلار خسارت به بار آورد.

در پی این جریان، ناسا مجبور شد که به مدت سه هفته کل شبکه های اینترنتی خود را خاموش کند تا بتوانند مشکل وارده به سیستم های خود را علت یابی کند که این خاموشی ضرری بزرگ به مبلغ 41/000 دلار هزینه برداشت.

James سرانجام ناخوشایندی داشت. در سال 2007 تعدادی از شرکت های مهم طعمه هکر های بزرگی شدند. در پی این جریان James به شدت مورد ظن و بازجویی قرار گرفت ولی ادعا می کرد که هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است. پس از فشارهایی که در این جریان بر وی وارد شد، در سال 2008 دست به خود کشی زد.


بزرگترین هکرهای دنیا که هستند؟


Kevin Mitnick
 داستان زندگی Kevin Mitnick به عنوان یک هکر کامپیوتر به قدری جالب و قابل توجه است که دادگاه ایالت متحده وی را "بزرگترین مجرم کامپیوتری تحت پیگرد در تاریخ ایالت متحده خواند"

قابل ذکر است،پیچ و خم های داستان زندگی او سو‍‍ژه دو فیلم سینمایی شد.

پس از آنکه Mitnick یک سال از عمر خود را به جرم هک کردن شبکه شرکت Digital Equipment در زندان سپری کرد، به مدت سه سال آزاد شد و در این مدت تحت نظارت پلیس بود. در پایان این سه سال او فرار کرد و سیستم پدافند ملی  را هک و اطلاعات آن را به سرقت برد.

در پی این جریان Mitnick دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد. پس از پایان این پنج سال، وی به عنوان مشاور و سخنگوی امنیت سایبری تعیین شد. وی اکنون رئیس دفتر امنیت سایبری میتنیک (LLC) است.


بزرگترین هکرهای دنیا که هستند؟

Albert Gonzalez
شهرت بزرگترین هکر دنیا را از زمانی به دست آورد که بیش از 170 میلیون شماره کارت اعتباری  و عابر بانک را در عرض دو سال هک کرد. این تعداد معادل بیش از نصف جمعیت ایالت متحده است.

Albert Gonzalez  کار خود را به عنوان رهبر گروه هکر های ShadowCrew  شروع کرد. این گروه پس از دزدیدن شماره های 1.5 میلیون کارت اعتباری، آن ها را به صورت آنلاین فروختند. گروه Shawdow با جعل گذرنامه ها، کارت های بیمه سلامتی و گواهی تولد به جعل هویت پرداخته و از این طریق مبلغ 4.3 میلیون دلار سود به دست آوردند.

پس از آن که Gonzaled شماره های ذخیره شده کارت های اعتباری در پایگاه داده های شرکت های TJX و سیستم های پرداخت Heartland را هک کرد، در سال 2010 به 20 سال زندان محکوم شد.


بزرگترین هکرهای دنیا که هستند؟

Kevin Poulsen
مشهور به Dark Dante زمانی شهرت یافت که با استفاده از دانستنی های پیچیده خود در مورد سیستم های تلفنی، خطوط تلفن یک ایستگاه رادیویی را هک کرد و خود را به عنوان برده تلفنی معرفی کرد و سپس برنده یک پورشه مدل  بالا شد. 

وی پس از اینکه سیستم های فدرال را هک کرد و  اطلاعات زیادی را دزدید تحت پیگرد FBI قرار گرفت. جالب این که او در یک سوپرمارکت دستگیر و به 51 ماه زندان و 56 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

Poulsen هم مثل Mitnick پس از آزادی از زندان مسیر زندگی خود را تغییر داد. وی پس از آزادی به خبرنگاری مشغول شد و اکنون مدیر ارشد بخش خبری Wired است.

گفتنی است؛ Poulsen در جریان دستگیری 744 متجاوز جنسی در شبکه اجتماعی MySpace نقش عمده ای داشت.


بزرگترین هکرهای دنیا که هستند؟

Gary McKinnon
مشهور به Solo، یکی از بزرگترین هک های تاریخ ارتش آمریکا را مرتکب شد. او در عرض 13 ماه توانست 97 سیستم کامپیوتری مربوط به نیروی های مسلح ایالت متحده آمریکا و ناسا را هک کند.

McKinnon ادعا می کند که او هیچ سیستمی را هک نکرده و تنها در مورد اطلاعات مربوط به سرکوب انرژی های آزاد و UFO سرچ کرده است ولی به گفته مقامات ایالت متحده او با حذف چندین فایل بسیار مهم و حیاتی و خراب کردن بیش از 300 کامپیوتر منجر به بیش از 700 هزار دلار خسارت جبران ناپذیر شده است.

McKinnon یکی از شخصیت های اسکاتلندی تبار برای مدتی توانست از دست دولت آمریکا فرار کند  و هنوز هم از استرداد جریمه جرم خود در برابر ایالت متحده آمریکا می جنگد.

بزرگترین هکرهای دنیا که هستند؟



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
رمز کلشمو عوض کردم و بلذ نیستم شمارو بخدا کار منو برسی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
درود بر این دلیر مردان!!!
آخرین اخبار