نمایندگی حفاظت محیط زیست افتتاح شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت :با توجه به بحران آبی کشور که روز به روز تشدید می شود نسبت به افتتاح نمایندگی حفاظت محیط زیست اقدام کردیم .

نمایندگی حفاظت محیط زیست افتتاح شدپرویز آراسته سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استفاده بی رویه  از آب اظهار کرد: با توجه به بحران آبی که در کشور وجود دارد و روز به روز شدیدتر می شود به منظور رسیدگی به امور مربوط به مسائل ومشکلات زیست محیطی چایپاره نمایندگی حفاظت محیط زیست را افتتاح کردیم .

وی ادامه داد: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با مقررات زیست محیطی در هدایت طرح های عمرانی ضروری است که این موضوع از اهداف افتتاح نمایندگی حفاظت محیط زیست بوده و البته به دلیل محدودیت شدید آبی در حوزه آبریز باید صرفه جویی در مصرف و عدم استفاده بی رویه آب سفره های زیرزمینی بین مردم رواج پیدا کند .

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: حفاظت محیط زیست از اصلی ترین منابع حیاتی برای نسل حاضر و نسل های آینده است که هرکس موظف به حفظ و توسعه محیط زیست است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار