تلگرام رسما از ایران عذرخواهی کرد

واعظی وزیر ارتباطات از عذرخواهی مدیریت پیام رسان تلگرام برای انتشار استیکرهای غیر اخلاقی در کشور خبر داد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایرنا؛ محمود واعظی پنجشنبه شب در بجنورد اظهارکرد: مدیریت این شبکه مجازی در ایمیلی که برای وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات ارسال کرده است متعهد شده براساس قوانین جمهوری اسلامی فعالیت داشته باشد و این استیکرهای غیر اخلاقی را از شبکه خود برای کاربران ایرانی حذف کند.

به گفته وی ،مدیریت تلگرام به صورت مستقیم در استیکرهای غیراخلاقی نقشی نداشته است و آنچه طراحی شده در فضای آن توزیع شده، توسط کاربران انجام شده است.

تلگرام رسما از ایران عذرخواهی کرد

وی اشاره داشت:  تلگرام در ابتدای فعالیت در ایران به کاربرانش اجازه داد با اختیار خودشان استیکرهابی طراحی کرده و از آن استفاده کنند و برخی از کاربران ایرانی نیز با استفاده از ظرفیت، استیکرهای غیر اخلاقی را انتشار دادند که باعث نارضایتی نیز شده بود.

وزیر دولت یازدهم تصریح کرد: دولت یازدهم با نرم افزارها و شبکه های اجتماعی که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی کار کنند مشکلی ندارد و فقط با فعالیت شبکه هایی که بخواهند این چارچوب را رعایت نکنند، برخورد می شود.

واعظی اظهارکرد: کاربران شبکه های مجازی باید بدانند که اگر در چارچوب قوانین کشورمان در این فضا کار نکنند، ممکن است دستگاه های نظارتی این شبکه ها را فیلتر کنند.

وی تصریح کرد: پس از تذکر ما نسبت به استیکرهای غیر اخلاقی در تلگرام و پیگیری این شبکه مجازی، وضعیت خوبی در این شبکه ایجاد شده و از انتشار استیکرهای غیر اخلاقی جلوگیری شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فراز
۲۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
مدیران تلگران دستشون تو دست آمریکا و انگلیسه اصلا قابل اعتماد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
توبه گرگ مرگ است
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۶
توبه گرگ مرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ادمین پردیس
۱۳:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۶
بایدتلاش کرداصلاحش کرد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام
اگه بخوان بخاطره چند استیکر ی برنامه رو فیلتر کنن ک نمیشه بیشتر کسایی ک به این برنامه روی اوردن بخاطره استیکرهای جالب و متنوع اون هست و اون کسیو باید پیگیری کرد ک این استیکرهای غیراخلاقی رو درست کرده
مرسی.
United States of America
محمد
۱۶:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
ما که ندیدیم هنوز که هنوز ه از این استیکر ها میفرستن
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
مردک این اراجیف چیه سرهم کردی
فساد در این شبکه ها غیر قابل ذکر هست و گندش در اومده
آخرین اخبار